![]() |
|
Dit is zo'n randgevalletje van een vraag of ie nu bij hardware of bij software moet...
Ik krijg van m'n pa zijn 'oude' pc, met volgende specs: Pentium 4 HT, 3,00 Ghz met chipset Intel Springdale i865PE 512MB DDR SDRam ATI RADEON 9800 PRO HD Seagate Baracuda 160 GB (Fijn pc'tje denk ik dan zo ![]() Nu heb ik in m'n huidige pc nog enkele onderdelen zitten die ik ga overzetten naar m'n nieuwe pc, oa de DVD-writer maar ook mijn tweede HD, een Western Digital 80 GB. Nu was mijn vraag op welke van de twee schijven ik best mijn windows XP kan installeren om een optimale performance te krijgen? Ze zijn namelijk beiden 7200 RPM, het enige grote verschil lijkt me de 2MB buffer bij de seagate 160GB tegenover de 8MB buffer bij de western digital 80GB. En verder wou ik nog even vragen of het veel verschil zou maken in performance als ik ineens upgrade naar 1024 DDR SDRAM.
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Misschien verstaat hij ondernormaal en photoshop, en word en winamd en azeureus en soulseek en edonkey ![]()
||
Citaat:
Nogmaals, de ene schijf gaat in jouw geval echt niet merkbaar sneller zijn dan de andere ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|