Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
jup, squier is goedkoop, al weet ik de kwaliteit niet zo...
Of dean...die verkopen ze veel bij feedback, erg goedkoop...en ook hier weet ik niet wat de kwaliteit is, je zou denken dat het bagger is vanwege de prijs...maar hey, zo slecht kan het toch niet zijn...en ze maken erg mooie dingen...ik vind dean misschien wel de mooiste basgitaren maken, en het oog wil ook wat. Mijn oog wel iig...allebei ook
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Totdat je meer wil.. dan niet meer ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() verder ziet dat ding er inmiddels ook echt niet 'mint' meer uit ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
haha ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Anyway, het is maar net vanuit welk perspectief je het bekijkt. Je kunt wel zeggen, Stagg is kut, maar te doen als beginnersgitaar, maar ik zou gewoon zeggen: vergeet Stagg, en koop voor hetzelfde geld gewoon iets beters. Dan doet het er niet zo veel meer toe of Stagg nu nog wel of niet 'een beetje' speelbaar is, feit is gewoon dat in dezelfde prijsklasse ( of ms iets hoger) véél betere units te krijgen zijn, en dat het gewoon erg sterk aan te raden is, daar dan ook voor te kiezen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ok, Stagg maakt troep .. soms je moet gewoon mazzel hebben met die dingen, er zitten wel degelijk goeie tussen ![]() zoals ik al eerder zei, ik heb op een goeie stagg gespeeld bij mn neefje..dat ding speelde goed, klonk prima en flikkerde niet van ellende uit elkaar toen ik er naar keek...tuurlijk heeft stagg ook dat soort gitaren, maar ik vind een goeie stagg niet onder doen voor een yamaha van dezelfde prijs bijvoorbeeld. |
![]() |
||
Citaat:
En dan hebben we het nog niet over de geluidskwaliteit gehad. Wisten ze me namelijk al te verbazen met een exemplaar dat visueel er 'redelijk' uit zag dan begon je te spelen en had je het gevoel alsof je de kat van de buren stond te wurgen. (en dat lag NIET aan de versterker) Tot nu toe heb ik meer prutzooi van stagg gezien en gehoord dan dat ik goed materiaal heb gezien (kwa instrumenten. Dat stagg standaard in de oefenruimte doet het prima en de instrumententassen houden het vaak jaren langer uit dan de instrumenten)
|
![]() |
Mijn ervaring met Stagg is ook kut.
Cort heeft goede en goedkope bassen. site En dan kijken bij action bass. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
als je dan toch 2ehands mooi spul wilt hebben, ga dan voor een Fodera ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |