Advertentie | |
|
![]() |
|
Jewel...
Ik begrijp wat je bedoelt en ik heb het zelf ook wel eens gehad. Maar geloof me, hoe meer je erbij na gaat denken, des te sterker de herkenning wordt. Want ik heb een tijd gehad dat ik mezelf herkende in alle meisjes met anorexia en boulimia en alle personen met borderline. Maar ik had toen helemaal niets! Vanafhet moment dat ik daar mee bij na ging denken begon ik met mezelf pijnigen en niet meer eten. Ik maakte mezelf helemaal gek. Ik wil hiermee zeggen dat het misschien wel heel vervelend kan zijn, maar dat je er niet teveel bij na moet denken want dan kan je erin doordraaien. En dat moet je zien te voorkomen. Succes, Swissie...
|
Verwijderd
|
ik denk dak precies weet wat je bedoelt! ik heb dat zelf ook wel en heel klein beetje. maar ik probeer die film of dat boek of wat dan ook zo snel mogelijk van me af te zetten.
ik kan me voorstellen dat je er heel veel over na gaat denken enzow, en dt je er echt niet meer uit komt... dat heb ik ook wel, alleen dan met andere zaken. kweet niet zow goed wat je eraan kunt doen... sorry. hele dikke knuf en veel sterkte mir |
![]() |
|
![]() |
Je beseft nu echt dat dat boek zoveel invloed op je heeft dat je er naar gaat leven. Dat betekend dus dat jij je leven zo kan veranderen als je zelf wilt namelijk door te gaan leven naar een bepaald beeld. Dat beeld heb je nu uit dat boek gehaald, maar stel je voor dat jij een totaal eigen ideaalbeeld creeert voor jezelf. Dat je interessant en geliefd en speciaal bent, werk het ideaalbeeld helemaal uit.
vervolgens ga je leven naar dat ideaalbeeld, in het begin speel je toneel, maar het gaat werkelijkheid worden, definitely!!!!!!!!!!!! Naar je posts te lezen dacht ik dat het de laatste tijd wel supergoed met je ging........ maar jah.......je komt er wel overheen meissie! We all fall down..........so get up now!
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
De Kantine |
[gouweouwe]Wat staat er onder jouw ctrl+v? Episode II Machiavelli | 500 | 28-09-2004 20:34 | |
Seksualiteit |
Gevoelig onderwerp: pedofilie | 96 | 21-02-2002 12:07 |