![]() |
|
Hoi,
Allereerst: ik hoop dat ik hiermee op het goede forum ben, mocht dat niet het geval zijn schroom als forumbaas dan niet om dit topic te verplaatsen. Ik heb een soort 'visuele ode' (tribute) gemaakt voor de film "Abre Los Ojos". Voor degenen die deze film niet kennen, het is de film waar "Vanilla Sky" op gebaseerd is. Ik vind het zelf beide uitstekende films, maar Abre Los Ojos toch beter omdat je bij Vanilla Sky duidelijk een soort versofting ziet, die bij sommige mensen zelfs overkwam als een 'verhollywoodisering'. En daarnaast heb ik ook voor Abre Los Ojos gekozen omdat het de minst bekende is van de twee. Het is de bedoeling dat je de film niet hoeft te kennen om te genieten van deze tribute. Dan de tribute zelf: het is een soort collage van beeldfragmenten, ondersteund door muziek. Verder heb ik beeldeffecten toegevoegd en geprobeerd om sommige dingen te timen met de muziek. Technisch detail: het programma dat ik heb gebruikt heet Sony Vegas 5.0. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Klik hier om te downloaden. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Als je geen beeld krijgt mis je de Xvid codec. Deze kun je onder andere hier downloaden.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat: