heyla, ik weet niet goed of dit hier eigenlijk thuis hoort, maar wist nergens anders het te plaatsen. Ik heb een probleempje, ik mijn gewoon dagelijks leven heb ik er geen last van maar bij momenten wel zoals nu met het mooie weer. Ik heb namelijk een redelijk grote angst voor water, ik durf er zelf in en zo hoor, maar er mag niemand aan mij kome in het water en mij zeker niet duwen ofzo... Ik kan eigenlijk ook niet zwemmen, toen ik klein was door een operatie heel lang niet in het water mogen komen... en het zo eigenlijk ook nooit geleerd (wat met die angst natuurlijk niet makkelijker er op wordt)
Nu ben ik bijna 19 en kan niet zwemmen en bang voor water en dat is toch wel serieus belachelijk vind ik. Mn vriend is echt zot op zwemmen en een vriend van ons heeft een zwembad dus vragen ze vaak of ik kom zwemmen. Maar ik heb het mn vriend nooit verteld dat ik het niet kan en niet durf. Kheb eigenlijk redelijk laten uitschijnen dat ik het wel kan... Nu verzin ik altijd iets waardoor ik niet meekan, maar daar komt de laatste tijd ruzie van. Aan hem vertellen zou ik al zeer moeilijk vinden maar dan moeten zijn vrienden het eigenlijk ook weten enzo, en daar heb ik echt geen zin in hoor. Dus weet niet meer goed wat te doen, het zeggen? of blijven ontwijken?
|