Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik heb denk ik wel het antwoord:
er is ergens een instelling: allow internet sharing en die moet je aanzetten was bij mijn netwerkje (XP>'98) ook zo.. en toen deed internet het ik weet alleen niet precies waar die instelling staat ergens onder netwerk eigenschappen maar je moet dus zorgen dat internet delen toegestaan wordt door '98 en XP ![]()
|
Het is de bedoeling dat je "Internet Connection Sharing (ICS)" aanzet. Tenminste, dat zit bij Windows 2000 Professional. Ik weet echter niet of XP het ook heeft.
Wat je anders kunt doen is een makkelijk programmaatje downloaden. Het heet Sygate en is gemaakt door Sybergen. Met dit programma kun je heel erg gemakkelijk je internetverbinding delen door alleen maar het programma op je server te installeren. Op http://www.sybergen.com/ klik je op Products en dan op Sygate Home network. Even installeren, aangeven welke netwerkkaart voor extern en welke voor intern is, et voila, internetten maar! Veel succes ermee! Groetjes, Choong Wei Tjeng P.S. Ik geloof wel dat Sygate standaard uit gaat van de 192.168.0.X ip-range, dus als je dat niet hebt moet je even je ip's aanpassen of anders even de apprule.txt in de Sygate map bewerken met Notepad. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Probleem met netwerk massi16 | 17 | 29-01-2008 14:04 | |
Software & Hardware |