| Advertentie | |
|  | |
|  19-06-2005, 13:25 | ||
| Citaat: 
  maar thx voor de tip   
	__________________ - Gum is perfection. -  "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is." | ||
|  20-06-2005, 17:36 | ||
| Citaat: 
 Of wachten op Another Code, 24 juni komtie. 
	__________________ the plastics | ||
|  20-06-2005, 17:50 | ||
| 

Verwijderd

| Citaat: 
  Daar is dus een veiling, je kan bieden op dat hoofd (shrunken head) en zorg dat je hem krijgt   | |
|  21-06-2005, 00:19 | ||
| Citaat: 
  weet je misschien ook hoe je dingen uit die catalogus kan kopen?  en hoe je er voor kan zorgen dat je huis niet steeds leeggeroofd wordt? :\ me bank of fornuis of wc wordt steeds gejat     
	__________________ - Gum is perfection. -  "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is." | ||
|  21-06-2005, 00:20 | ||
| Citaat: 
  daar wacht ik echt op  En dat spel dat je rechtszaken ofzo moet uitzoeken lijkt me ook gaaf  Pac-Pix is trouwens ook erg leuk   
|  21-06-2005, 00:30 | ||
| 

Verwijderd

| Citaat: 
  ) je moet zoeken naar een soort meterkast, daar kan je die dingen aanpassen. Ze kosten wel geld, natuurlijk. | |
|  21-06-2005, 01:23 | ||
| 

Verwijderd

| Citaat: 
   Dat rechtbank spel lijkt me ook wel wat, ben benieuwd ernaar. | |
|  21-06-2005, 12:19 | ||
| Citaat: 
    (van dat inbraakgedoe enzo dan) van die catalogus nog steeds niet  en hoe kan je je huis uit gaan? ik bedoel verhuizen..moet je dan gewoon een ander huis gaan huren en zegt hij dan automatisch dat andere huis op ofzo?  Yay, ik ben nu bij mission 3  feest     
|  21-06-2005, 12:21 | ||
| Citaat: 
  Like dat heb ik in 2 dagen uitgespeeld dan.. Misschien wel 1 als ik het een heel erg leuk spel vind  beetje zonde van mn geld dan   
|  25-06-2005, 12:19 | ||
| Citaat: 
   ik wel!   
	__________________ "Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X,  OpenSuse, and Google. | ||
|  25-06-2005, 13:20 | |
| 

Verwijderd

| 

Hmm, eerste review is gematigd positief. Nog maar wat meer afwachten dus. *edit* hij schijnt dus inderdaad echt zo kort te zijn. http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3138840&did=1 Nog een review en op tweakers.net zijn ze er ook niet echt heel positief over. Helaas, ik sla het maar over. Ga binnenkort wel kirby importeren.   Laatst gewijzigd op 25-06-2005 om 13:30. | 
| Advertentie | 
|  | 
|  | 
| Topictools | Zoek in deze topic | 
| 
 | 
 |