Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hmm...
Kun je wel gewoon hosts pingen op het internet? Ga eens naar de DOS console (opdrachtprompt) en type het volgende in: Code:
ping www.google.com ![]() Zelf heb ik het nog niet gedaan / geprobeerd, maar mijn digibetische zusje is het wel gelukt. Dus in principe kan er weinig fout gaan ![]() Zij had MSN Explorer downgeload met MSN en al erin. Zelf gebruik ik liever ICQ ![]() Greetz, Marc S ------------------ ~ imagination fills the void of my existence ~ never leave me alone with a working system, chances are you will regret it :-) ~ [Dit bericht is aangepast door Marc S (25-11-2001).] |
![]() |
|
![]() |
http://messenger.msn.com/
Gaat gewoon vanzelf ![]() Je hebt al een hotmail account neem ik aan? Gewoon ff die messenger downloaden en je zit erop ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Dat was ook eigenlijk wat ik in 1e instantie v plan was, maar m'n vader weerhield me ervan, hij is nogal zuinig op z'n comp ![]() Hotmail heb ik btw nog niet (had gehoord dat 't ook met Yahoo kon), maar dat is zo geregeld lijkt me. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Internet] Kabelinternet LMP | 19 | 13-04-2005 11:53 | |
Software & Hardware |
[Firewall] Software firewalls draaien? I-brahimovic | 31 | 19-10-2004 16:41 | |
Software & Hardware |
[ADSL] Poorten openen/MSN Messenger File Transfer Bhasj | 7 | 14-02-2004 22:41 | |
Software & Hardware |
MSN- messenger bij ADSL *** | 4 | 25-11-2001 11:41 |