![]() |
||
Citaat:
Een discussie, ben benieuwd wat jullie ervan vinden, ik heb twee jaar geleden met mn nicht van 19 gezoend. Maar voor de rest geen sex ofzoow.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ontopic: Nee, nog nooit gedaan..
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat lijkt me niet.. het enige is dat er geen nieuw DNA-materiaal binnen komt. dus een genetische afwijking of een erfelijke ziekte die misschien in de familie zat wordt hierdoor dus in stand gehouden en dus in ieder geval neit door DNA van buitenaf onschadelijk gemaakt. Het is volgens mij alleen op de langere termijn(als meer familieleden met elkaar seks hebben, en dat lange tijd) dat er grote kansen gaan bestaan op extra vatbaar zijn voor bepaalde ziektes of genetische afwijkingen. maar volgens mij heef seks met een familielid echt niet tot gevolg dat je er misvormde kinderen van zou krijgen. Verder zal het mij niet zoveel uitmaken. Zolang het geen vader/moeder-heeft seks met-dochter/zoon gebeuren is, lijkt er mij weinig aan de hand. doe waar je zin in hebt zou ik zeggen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Dit of dat? #3 Evil Monkey | 500 | 06-08-2007 01:35 | |
Liefde & Relatie |
je hebt gevoelens voor een familielid? missDraakkie97 | 26 | 19-01-2005 14:27 | |
Psychologie |
veranderde mama synclinorium | 24 | 22-06-2004 00:03 | |
Seksualiteit |
Sexueel contact met familie? XxxSum41xxX | 70 | 10-08-2003 23:46 | |
Seksualiteit |
familiesex SuperWOMAN5000 | 75 | 24-05-2003 13:00 | |
Seksualiteit |
Seks met je moeder/vader/broer/zus Evito | 127 | 01-03-2003 10:53 |