![]() |
|
Wat vinden jullie hier van.. ?
globaal.. en qua design.. techniek. etcetera? http://prexon.endoria.net/ ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Wat gewoon triest is, is dat je iets van 7 fora hebt met allemaal 1 bericht erop. Om te huilend gewoon.
Ik vind de kleurencombinatie grijs/wit ook zwaar minder. Maak iets nuttigs ofzo waar andere iets aan hebben ![]()
||
Citaat:
dat als je een paar uur geleden een forum hebt aangemaakt.. en dat hij nu vol staat met honderden berichten ? ![]() Die forums zijn niet bedoelt om er via prexon.endoria.net op te komen.. maar via je eigen site.. die 'ledenlijst' is gewoonweg als 'extra' gemaakt.. ik dacht dat dat wel leuk zou zijn.. en dan nog.. die grijz/zwart kleurencombinatie is gewoon als '1e look'.. het is niet met de gedachte dat die kleuren zo blijven... dat kan je allemaal aanpassen in de admin.. dus ik denk dat je het verkeerd gelezen hebt oid ?? ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Trouwens, het clubblad komt pas weer over een maand (net een paar dagen geleden) uit en daar introduceer ik het fenomeen 'forum' in. Hij staat nu al wel op de site, maar om nu te zeggen dat die erg druk is, nee (7 per dag)... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
de techniek is goed ![]() t geheel is dus matig niet slecht en niet echt goed ![]()
||
Citaat:
maar.. is het niet vaak zo.. als wanneer je ziet dat de ips er bij worden gezet.. je de boel niet er onder spamt.. ?.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Hmz.. k vond ut wel een mooi id.. het is misschien (nog) niet nuttig.. maar dat maakt nix uit.. De admin's kunnen echt nog wel bij een volgende versie bannen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Centraal spyware, adware & virussen topic [5] M@rco | 499 | 26-03-2008 13:10 | |
Software & Hardware |
Nieuw Virus via MSN beckham1990 | 13 | 01-12-2006 18:46 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Spy-, adware & virussen [4] M@rco | 500 | 01-12-2006 11:27 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Spyware & Adware [3] Enlightenment | 461 | 24-01-2006 09:53 | |
Software & Hardware |
problemen met verschillende sites SuperSanne | 16 | 03-01-2006 15:14 | |
Games |
Planetside- Tijd voor een creditcard, of niet? X-File | 18 | 04-06-2003 08:56 |