Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
teringzooi
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
nee zal wel niet
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar mijn ov is dan niet geldig, en omdat ik echt punk ben ga ik geen geld geven aan grote bedrijven en ook ben ik tegen bier uit blik, slecht voor milieu enzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
hopelijk wil je geen deuren, anders word het een moeilijke keus |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ben jij er dan meer voor met een stel technoheads een pand illegaal kraken en het vervolgens uitwonen en te kakken in de hoek om vervolgens als kakkerlakken door te gaan naar het volgende pand en dat weer uit te wonen? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
ten tweede ik schijt niet in een hoek, ik schijt thuis op de wc of anders in de bosjes. ten derde, panden waar teknofeesten gehouden worden, worden vaak in dezelfde staat weer achtergelaten. edit: en ik ben niet tegen de punk kraak scene hoor, vrijplaatsen zijn sowieso een goed initiatief. Laatst gewijzigd op 20-07-2005 om 14:03. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
verder heb ik daar uberhaubt nog nooit een uitsmijter gezien en de mensen die er wonen/helpen zie ik ook nog niet gauw ruziezoeken. verklaar u nader a.u.b.? @enema abortus: or else? ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|