Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Tja... ik denk dat je zelf moet oordelen of je echt stil wordt van een van mij gedichten. Ze staan hier allemaal wel op DoP. Dus gewoon een kwestie van terugbladeren.
Alles voor mensen in nood, maar probeer zelf ook es wat, dan kan ik je wel helpen met verbeteren etc. Schrijf op wat je voelt en dan doen wij de rest ![]() Liefs Kimry |
![]() |
||
Citaat:
gleed net datgene langs pracht en praal, om zo voorbij de wortels van het kitscherige havenstadje langs smalle straten in een hoekje te verdwijnen. In deze zilte lucht van de zee kruist het langs daken, schittert het over smeedijzeren balkonnen en reikt het tot ver over het plein scheidt het net nog voorbij kliffen en verdwijnt langs muren van venijn. Zo gingen deze eenzame dagen van herinneringen langzaam, maar geruisloos mee, in het grijs van staal met daarachter een silhouet van rook. Dit eens zo spelende avondconcert verschuilt zich vanachter de eens zo purperen gloed. En zo zag ik een hemel aan wolken waar bergtoppen fluisterden ivoren torens de kleurige historische betegelde huizen het antiek in opspattend water de oorsprong lieten verkoelen. De laatste wringing der zonnestralen van dit land onder mijn voeten word nu weggedragen door de glinsteringen van de zee. De dagen van weleer scheiden, zoals een ruige zeebonk de antiek bontbeschilderde vissersboot achter een laatste rotsformatie ziet verdwijnen. Eindbestemming vereeuwigd; maar met een pittoresk aansluitend geheel. ====================== ow ja........je hebt hem niet van mij
||
![]() |
Citaat:
~~~~~~~~~~~~~~ ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |