Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
en een A8v Deluxe?
want tijdens WoW krijg ik af en toe opeens foutmeldingen datie een bestandje uit memory mist :/ oh tis btw allebei 512... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Maar ik zie dat de geheugenprijzen alweer zijn gestegen, des te tevredener ben ik met mijn inkoop. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Garantie op geheugen vind ik eigenlijk onbelangrijk. Geheugen gaat niet kapot, tenzij je er verkeerde dingen mee doet en dan vervalt ook automatisch je garantie. Wat wel voorkomt zijn fabrieksdefecten. OEM geheugen zal minder getest zijn, maar ook merkgeheugen wordt niet meer zo grondig getest als vroeger. Ook Kingston en Infineon gaat regelmatig RMA. In hoeverre daar verprutste modules door overvoltage tussen zitten is natuurlijk de vraag. ![]() Wat betreft verzendkosten: als je nog meer onderdelen bestelt, wil je zoveel mogelijk bij 1 shop bestellen tenzij het voordeliger wordt over meerdere shops te spreiden. En zijn diverse grote webshops die redelijk lage prijzen hebben, zodat je maar een keer verzendkosten betaalt en toch goedkoop uit bent. Maar excuus voor mijn vergissing, ik dacht dat de geheugenprijzen nog steeds zo absurd laag waren. Dat blijkt helaas niet meer zo te zijn.
||
Citaat:
Stel hij gaat kapot, stel je wilt het doorverkopen heb je dat alweer erbij ![]() Liever 8 euro meer betalen dan dadelijk 25 euro of 30 euro weg gooien, maja ieder zijn eigen ding.
||
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
![]() Nee, en zo kun je door frauderen wel een nieuw reepje krijgen ja. Maar dan ben je dus kennelijk wel zo dom geweest om je geheugenmodule op te blazen. En als het inderdaad gaat om overvoltage is dat soms wel te zien door een verschroeide chip. RMA sturen kost ook geld, dus ik zet echt vraagtekens bij zo'n levenslange garantie. Dat is toch echt voornamelijk marketing en heeft in de praktijk weinig nut. Citaat:
http://www.tweakers.net/nieuws/19437/ Citaat:
||||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En laten we wel wezen, ook al is het maar puur psychologisch, wat is acht luizige euro nou op het totaalbedrag van een PC? |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
de beste games die ooit gemaakt zijn Verwijderd | 287 | 28-05-2008 15:35 | |
Software & Hardware |