| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Ik zou zeggen, kijk eerst eens wat rond:
http://forum.scholieren.com/search.p...by=&sortorder= en ik blijf van mening dat er eigenlijk 'het' moet staan.
|
|
||
|
Citaat:
Maar goed, ik vind de boeken van Tonke Dragt en Peter Pohl erg goed. Dat zijn jeugdboeken. Van volwassenenboeken... Als je uit Zuid-Oost Brabant komt is de serie De Tandeloze Tijd van A.F.Th van der Heijden erg leuk. Verder.. Ach, er zijn zoveel mooie boeken De ontdekking van de hemel, de Kleine blonde dood...
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eh ik weet niet zoveel boeken die je gelezen móet hebben.. ligt volgens mij ook heel erg aan wat voor genre je denkt.. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
1 onderwerp van gesprek |
||
|
|
|
Verwijderd
|
to·pic (de ~, ~s)
1 onderwerp van gesprek Van www.vandale.nl Dus hoe lelijk het ook staat, 'de topic' is goed en 'het topic' is fout. Ook al wordt 'het' vaker gebruikt. Mijn nominatie: Dostojefski - De Gebroeders Karamazow. LUH-3417 - Damn, net te laat.
|
|
|
||
|
Citaat:
Franz Kafka - Het Proces |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]()
|
|
||
|
Citaat:
)Ontdekking van de hemel van Mulisch en Oorlog en Vrede van Tolstoi en Brideshead revisited van Evelyn Waugh
|
|
||
|
Citaat:
We zouden een 'het topic'- petitie kunnen organiseren ![]() en duizend keer zelf tekenen
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|