Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb de kabel gechecht, dat is het hem niet, die doet het tussen de andere pc's wel, alle lichtjes branden zoals he thoort, geloof ik. (Mag ook wel, was noggal prijzig, die kabel) Wat kan het zijn? Ik heb geprobeerd een nieuwe verbinding te maken (onder network connectiond oid?) En dan krijg ik zo'n schermpje met dat er al een lokale netwerk verbinding is maar dat hij niet is aangesloten, of zoeits.... Ik snap e rhelemaal niks meer van? Kan het dus aan de computer liggen> Wat kan ik nu doen? |
![]() |
||
Citaat:
Daarom gaat de linksys wireless router maar naar boven, voor de laptops van m'n huisgenoten en zet ik op mijn kamer gewoon een lekkere router met van die kabels (ka·bel (de ~ (m.), ~s) 1 lijn van 3 tot 6 ineengedraaide touwen van hennep, kunststof, staal enz. 2 buigzame leiding waarin draden gevat zijn voor het vervoer van elektriciteit, data enz. 3 kabeltelevisie) neer...
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Draadloos netwerk Paperz | 3 | 05-06-2010 19:50 | |
Software & Hardware |
Draadloos netwerk probleem Lyne | 6 | 22-01-2007 20:21 | |
Software & Hardware |
[Netwerk] Netwerk met ADSL-modem filmfreak | 4 | 13-09-2004 13:12 | |
Software & Hardware |
[Netwerk] Configureren draadloos netwerk DT | 2 | 29-11-2003 20:27 | |
Software & Hardware |
Netwerk Youssef Hersi | 4 | 22-02-2002 22:23 | |
Software & Hardware |
netwerk werkt niet maar kan wel pingen ??????????? Beyoned | 11 | 06-12-2001 21:11 |