Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
menu -> meestal text en al zij het gifjes, worden meestal toch uit dse cache van je browser geladen duz.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
want waarom zou je je menu opnieuw moeten laden? ik weet, is gewoon mijn voorkeur
||
Citaat:
nadeel frames = nonsens, wordt door alle browsers boven 3 gesteund, wat iedereen ook wel heeft inmiddels, en mensen die het niet waarderen moeten gewoon niet op je sait komen. waardoor je geen traffic misloopt naar mijn idee ![]() nadeel tabellen = oke, dit slaat al ergens op, maar als het om plaatjes gaat, de meeste computers slaan het wel op als cache. het is eigenlijk alleen nadeel bij oude computers/slechte modem/slechte server/piekuren (en die laatse pas soms) |
![]() |
|
![]() |
Heb tot nu toe bijna altijd met frames gewerkt maar ben nu met twee (voor mij nieuwe) technieken bezig:
Tabellen en php. Welke het beste uitpakt gebruik ik dus in mijn site. Enne denk dat je met 80% van de moderne computers zowel php, frames, en tabellen kan zien. Persoonlijk heb ik tegenwoordig een pesthekel aan flash(baschadigd na een paar keer uploaden) komt ook zeker niet meer terug in mijn nieuwe site. Groeten Edwin
||
Citaat:
verder heb ik iig tabellen nodig (om plaatjes rond mijn menu in de goede grote te krijgen, zonder die plaatjes kan ik namelijk geen ronde randen maken in een tabel) aleen zit ik er wel een beetje over te denken een iframe te gebruiken (erg makkelijk...) maar erg slecht ondersteunt.. dus maybe toch maar niet (hardop denken is leuk, vooral als mensen dan mee gaan denken)
|||
![]() |
Citaat:
Ik vind het ook altijd zo lelijk worden. De ondersteuning van iframes valt toch wel mee ? ik kon mijn site die onder andere iframes gebruikt ook onder linux gebruiken(mandrake 8.1 met al zijn browsers). verders ja ben nou met css bezig werkt ook lekker en ja die gebruikt ook tabellen. Evtueel kan je ook layer's gebruiken maar bij mijn wten kan dat aleen mewt dreamweaver. En is het niet echt compactibel. Groeten Edwin
||
Citaat:
nu gewoon net tebelletjes (met daarin nog meer tabelletjes) gemaakt en daar een iframe bij over een maandje ofzo, als de site af is zal ik wel een keer een sitecheck posten (ja, sorry mensen, ik heb zelf ook een hekel aan site checks, behalve als het om technische vragen gaat van werkt het...)
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Site werkt niet goed Mois | 1 | 30-10-2005 01:25 | |
Software & Hardware |
pagina in tabel openen maar er is geen 'target' Mois | 1 | 15-04-2005 15:14 | |
Software & Hardware |
[html] frames Beyoned | 1 | 09-09-2003 11:01 | |
Software & Hardware |
frames of tabellen? Tha#1ChiLL | 28 | 27-08-2003 08:42 | |
Software & Hardware |
[CSS] tabel met position: absolute met daarin iframe werkt niet onder oudere browsers a new noise | 2 | 31-10-2002 10:23 | |
Software & Hardware |
DW4 & Tabellen Energy! | 3 | 09-12-2001 14:51 |