Oud 15-06-2002, 17:56
Verwijderd
Eerst en vooral , mijn vriend is zeer gestresseerd door de exames.Maar vandaag zijn we 2 maanden samen en dat wilden we "vieren' maar hij zei ineens dat hij wegging met iemand en daarna naar mij kwam . Nu ben ik teleurgesteld omdat hij precies liever met iemand ( geen idee wie ) weggaat dan bij zijn vriendin op hun verjaardag te zijn...en ik vroeg wat hij zoal heeft gedaan en hij zegt alleen " niets speciaals" hij is dan eventjes erna gekomen , ik heel blij , en na 5 sec zegt hij dat hij weg moet . Hij zegt dat hij gestresseerd is maar toch vind ik het raar . Ik belde hem juist om te zeggen dat ik alleen thuis ben , en normaal is hij hier dan direct , maar nu moest hij nog "iets" doen . Hij zegt dat hij van me houdt en me nooit zou bedriegen en ik denk dat hij dat niet zou doen maar toch begin ik ongerust te worden . Ik heb schrik om er iets over te zeggen want wie weet betekend het niets en doet hij zo moeilijk door de stress van de examens ( hij heeft maandag een heel moeilijk examen ) aja , hij is marokaan en ik belg , maar heeft er niets mee te maken.
Ik zie hem enorm graag en ik weet dat hij me ook graag ziet , maar toch ben ik enorm onzeker geworden .. We hebben ookal 2 dagen niet meer gevreeën ( normaal elke dag ) wie weet doe ik het niet goed ?? Maar als er iets zou zijn waar hij zich aan irriteerd , hij zou het niet zeggen ...

Ben ik aan het overdrijven of zouden zijn ouders mij ni echt aanvaarden , of is het stress of ..... ??
help !!!

ik ga strakjes wel proberen er iets over te zeggen ...

-xxx-
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-06-2002, 18:04
*Shorty*
*Shorty* is offline
Ik zou gewoon om opheldering vragen! Wat is 'iets' doen, wie is 'iemand'? Als hij het niet wil zeggen, zou ik toch zoiets hebben van: je kunt MIJ vertrouwen dus zeg het maar, of ik kan JOU niet vertrouwen.
Oud 16-06-2002, 14:20
Verwijderd
Het was dus dat hij gestresseerd en slecht gezind was , hij zei dat als hij dan bij mij was dat hij wist dat hij iets verkeerd ging zeggen omdat hij zo slechtgezind was . Hij had schrik om door zijn stress enzo ruzie te veroorzaken .
weet nogaltij ni wat hij was gaan doen , maarja .. We hebben het nog over bedriegen gehad en hij was zo bezig , dat hij het me nooit zou kunnen vergeven als ik dat zou doen , dus ik kan ervan uitgaan dat hij dat niet doet ? + Hij is marokaan en jah nogal heel gelovig enzo dus hij zal wel in zijn achterhoofd hebben dat bedriegen niet goed is voor na zijn dood .
En hij is altijd bezig dat hij met me wil trouwen enzo
dus het zal wel onschuldig geweest zijn

Als hij me zou bedriegen zou dat meisje afzien , want hij heeft véél vrienden , heel ons stad kent ons en zijn familie kent mij dussssss als iemand dat zou ontdekken ... hij wordt uitgesloten van de familie en zij word uitgesloten door veeeeel mensen. leukleuk.. dus ik moet niet overdrijven hé
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 18:38
Verwijderd
hmz..

toch raar dat ie dan niet wil zeggen waar ie was, of is dat gwoon niet ter sprake gekomen?

Maar ja, ik reageer stress ook vaak af op mn vriend en dat wil ik dan ook helemaal niet omdat hij dr dan niks aan kan doen..

Maarreuh, jij vind het léuk als hij wordt uitgesloten van de familie? (wanneer hij vreemdgaat)
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 04:03
Roxy
Roxy is offline
ik zou hem inderdaad vragen waar ie mee bezig is, als ie bewust vreemdgaat zou ie dat denk ik toch wel subtieler doen maar tis nie vreemd dat je wilt weten waarom jij nou minder aandacht krijgt
Oud 18-06-2002, 08:42
)Vampje(
)Vampje( is offline
Echt vervelend voor je dat je zo'n rottig gevoel hebt. Ik begrijp heel goed dat je het klote vindt dat hij liever met iemand anders weggaat op jullie "jubileum"dan naar jou toe te komen. En ook raar dat jullie geen sex meer hebben.... Hoewel, 2 dagen is niet echt iets om je zorgen over te maken denk ik. Maar goed, ik zou idd gewoon opheldering vragen zodat je weet waar je aan toe bent. Als hij je niet meer leuk vindt moet hij eerlijk durven zijn.
Het zou goed kunnen dattie vreemdgaat, ik zou zoiets al niet vertrouwen. Maar voor evenveel geld is er niets aan de hand en komt het idd door de stess. Examens zijn tenslotte ook belangrijk!

Laatst gewijzigd op 18-06-2002 om 08:44.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten