![]() |
|
Verwijderd
|
Ahoy!
Vanmorgen vond ik in mijn bed het hoofd van een paard. "Ah", dacht ik frivool, "het is weer tijd voor een columnwedstrijd!" Met grote spoed vertrok ik naar huis om aldaar aan deze oproep gehoor te geven. Helaas moest mijn grote spoed gedragen worden door de sporen van de NS, wat er op neerkwam dat ik rond ongeveer nu aankwam. Met andere woorden: het is weer tijd voor een columnwedstrijd. Nog even kort op een rij waar het om gaat: -Iedereen mag een column inzenden. -Onder een column verstaan we korte tekst over een bepaald onderwerp. Kort en bondig mag vertaald worden in de ongefundeerde, onverdedigde richtlijn van ongeveer 400 woorden. Meer of minder mag, maar kom niet aan met 150 of 1.000 woorden. Dat zijn geen columns meer. -Onderwerp is vrij in zoverre dat er geen thema is. Onthoud alleen wel dat een avontuur met draken en ridders, of een tentoonspreiding van zeer persoonlijke, niet-vermakelijke zielenroerselen niet echt columns zijn. -Inzendingen moeten niet openlijk verbonden worden aan namen van inzenders. Stuur ze naar letteren@scholieren.com en zwijg er daarna over. -De deadline is één (1) december. Anders dan met polls betekent dit dat er ingeleverd kan worden tot één december 23:59:59, een seconde daarna en, met de juiste steekpenningen, ook nog iets later. Namens gechanteerde en opdrachtgever daartoe; veel plezier, succes en onderling gesjoemel. ![]() LUH-3417 |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 21-10-2005 om 19:32. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En aangezien ik geen columns kan schrijven, weiger ik maar om mee te doen. Zes mensen is toch ook leuk, dan heb je meer kans om te winnen? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En kom op. Onze arme forumbaas is ziek. Dan mag je er wel van uit gaan dat je niet helemaal vlekkeloos meer typt. |
![]() |
||
Citaat:
@ Grimm: Je doet het zelf ook.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dacht het niet, ik ben alleen wel chagrijnig.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Bovendien kan ik niet terug ontopic gaan, want ik ben het nauwelijks geweest, en waarschijnlijk ben ik wel bestand tegen die sancties.
||
Citaat:
Ik schrijf, dus... Zo! En nu niet meer zeuren!
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nou moet ik zeker meteen ook een column schrijven?
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De winnaar van de verhalenwedstrijd: Freddy Zut Alors! | 87 | 21-10-2005 19:12 |