Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Mja, maar ik geloof dat zij is terug gekomen na een bevalling? En dan op je veertigste proberen Turijn te halen, dat is wellicht een beetje optimistisch. Dat vind ik zonde.
Ik snap ook wel dat je niet weet wat je hoogtepunt bereikt is. Al denk ik dat je als topsporter wel aanvoelt dat het allemaal niet meer vanzelf gaat. (Het gaat nooit vanzelf, maar je snapt wat ik bedoel)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ja ze had niet per se op haar hoogtepunt hoeven stoppen, maar in ieder geval eerder. Maarja Rintje Ritsma komt ook weer keihard terug schijnt het, dus misschien kan je in het schaatsen tegenwoordig nog wel tot je 40e mee.
||
Citaat:
Ze had een mooie carrière. Ik was altijd tegen haar omdat ze te vaak won. ![]()
|
Een van de meest succesvolle schaatsters ooit. Wat een krachtmens was het en hoeveel records en titels heeft ze gehaald.
![]()
|
Je weet nooit wat ze nog had kunnen presteren. En verder ben ik voorstander van stoppen wanneer je dat zelf wilt. En niet op je zogenaamde "hoogtepunt".
Ik had haar graag nog een keer zien schaatsen, als ziet haar schaatsstijl er niet uit. ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|