Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik denk dat er iets mis is met je geheugen.
Je kan een paar diagnostische programma's gebruiken om het te controleren, bijvoorbeeld memtest of Windows memory diagnostic. Als deze iets vinden, dan is één van je ram-geheugen reepjes kapot (of zit niet goed vast) Als deze niets vinden, dan raad ik je aan om windows opnieuw te installeren.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Door een andere gebruiken om ff de memory tools te downloaden en de installeren op een diskette.
Hij kan ook Ultimate Bootcd downloaden en op een cd branden, want die tools daar ook op die bootcd.
||
Citaat:
![]() Maar test inderdaad eens met Memtest/Windows Memory Diagnostic, als je daarmee fouten krijgt dan weet je in ieder geval zeker waar het aan ligt.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 501 | 18-09-2006 07:15 | |
Software & Hardware |
[Windows] Blauw scherm...? Wammus | 15 | 28-06-2005 20:26 | |
Software & Hardware |
[BIOS] BIOS flash update Kawoutertje | 4 | 12-06-2004 14:07 | |
Software & Hardware |
Besturingssysteem op compact-flash? ]{ing | 10 | 11-01-2004 14:06 | |
Software & Hardware |
groot software/hardware probleem pietje63 | 17 | 11-05-2002 21:11 | |
Software & Hardware |
S&M fun forum? pietje63 | 5 | 12-02-2002 13:15 |