![]() |
|
Ik ben bezig met een pc bedoeld voor afspelen van divx,dvd,mp3.
Het moet in staat zijn 24/7 aan te staan, het moederbord komt over ca 2 weken en heeft een bootable compact-flash slot (VIA Epia MII mini-itx ) En aangezien ik niet continu een harddisk wil horen spinnen lijkt het me ideaal om gebruik te maken van een besturingssysteem dat op een 128mb kaart past. Is zoiets als Windows XP Media Center edition hiervoor geschikt? Of zit ik vast aan een Linux variant? Misschien iets waar rekening mee gehouden moet worden; het systeem beschikt niet over een muis maar een touchscreen, het muis/touchscreen gedeelte werkt met speciale drivers via de COM-poort. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar ik zoek de URL wel ff op over de beperkte schrijf/leesduur.
Laatst gewijzigd op 11-01-2004 om 13:38. |
![]() |
||
Citaat:
|
Hm, idd.
Nu is dat artikel van 2000, het zou kunnen dat de flash techniek is verbeterd. Maar ik had van Flash dus wel een duurzame techniek verwacht, nu is het net zoiets als een CD-RW wat maar een beperkt aantal keer herschreven kan worden. Jammer. Maar swap kun je natuurlijk ook gewoon uitschakelen met 512MB ram ofzo. Out of memory is out of memory. ![]() Sowieso is swap eigenlijk maar het compenseren van een tekortkoming. Swappen is dodelijk voor performance, swap is evil.
|
![]() |
|
|