Hallo iedereen,
ik moet een samenvatting voor engels maken en ik wou vragen of jullie hem kunne verbeteren/vertalen.
Alvast bedankt!
Het verhaal begint met het vertellen over Francine. Francine is an exceedingly beautiful woman because there're a lot of man who look at her and try to flick (squeeze) her nipples and pretend to tickle her.
Omdat ze er anders uitziet wordt ze ook vaak (gepest)/lastiggevallen door andere mannen, die aan haar zitten.
Francine's moeder is nooit een hulp voor haar geweest, ze zegt dat het er nu eenmaal bijhoort op deze leefdtijd. (pubers/tieners)
In het verhaal komt ook een jongen voor, called Brian. Brian is a real scruffy kid who is standing every morning near the hot food cabinet where he looks inside 'door de ramen' to Francine and laugh at her.
Brian is een verlegen jongen die niet goed durft te kijken en praten tegen Francine.
(So Francine is a young lady who gets more than her fair share of harrasment and who is sick and tried of it all.)
Het verhaal eindigt dan als Francine Brian nog eens terugziet......
Ik hoop dat jullie tijd hebben om deze smanvatting te vertalen/verbeteren. Bedankt!!!
|