Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat je het puur jezelf zo moeilijk maakt en dat is nergens voor nodig. Waarom valt dat afscheid je zo zwaar? Hij verdwijnt toch niet voorgoed ofzo? Leer wat meer op jezelf te bouwen, te vertrouwen op wat je hebt, ook als het op dat moment even niet binnen handbereik is. Je maakt het jezelf veel te moeilijk zo en dat gaat uiteindelijk ten koste van jullie relatie. Leer vooruit te kijken naar de tijd dat jullie wel weer samen zijn, ipv de tijd dat jullie niet samen zijn tot een hel te maken voor jezelf. Daar schiet je gewoon echt niks mee op. Probeer afleiding te zoeken voor de tijd dat hij er niet is, ookal weet ik dat dat wat moeilijk voor jou is. Maar het is wel de beste manier om hier vanaf te komen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Toch nog maar ff ontopic reageren hierzo. ![]() ![]() ![]() Samenwonen? Tja das voorlopig nog niet aan de orde. Maar wel een droom die we op de lange termijn willen realiseren. ![]() en bezigheden, tja ik doe mn best om die te vinden. Och, ik heb er gewoon weer vertrouwen in en kwil er nu meer dan ooit gewoon voor gaan. We zien wel wat de toekomst brengt he? ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Te weinig ontspanning, te veel school en stress Thomas.Matse | 14 | 30-11-2010 15:50 | |
Psychologie |
Perfectionisme/te veel met school bezig Chulo | 5 | 03-04-2010 21:45 | |
Lichaam & Gezondheid |
Pijn aan scheenbeen hahaha | 2 | 27-11-2007 14:53 | |
Seksualiteit |
pijn na het vrijen Poesket | 13 | 28-01-2005 22:08 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is het juist om mensen te hypnotiseren? Dotcom | 16 | 28-08-2004 04:14 | |
Verhalen & Gedichten |
afscheid doet soms heel veel pijn, helemaal als het om afscheid gaat waar je... CodeName Egg | 4 | 05-11-2001 11:27 |