Oud 06-01-2006, 15:58
ninie
ninie is offline
Ik heb een probleempje!
Mijn vader heeft aan de pc gerommeld en nu zit er een andere harde schijf in waar windows ME op staat. maar dat terzijde, ik wil graag muziek op mijn mp3 zetten, maar wanneer ik em aansluit op de pc, merkt de pc niks terwijl er wel op het schermpje van me mp3 staat dat hij is aan gesloten.
Soms 'merkt' de pc het wel, maar kan hij er niks mee en als ik dan naar deze computer ga staat er bijvoorbeeld niet bij verwisselbare schijf. Ook gaat de pc soms op zoek naar een stuurprogramma of weet ik veel maar dat kan hij dan niet vinden.
Wat moet ik doen? want ik wil heel graag muziek op me mp3 zetten!!
ik hoop dat iemand weet wat ik moet doen!
(m'n mp3 is trouwen een packard bell audiokey nog iets, de cd daarvan heb ik al geinstalleerd maar dat maakt niks uit.).

Laatst gewijzigd op 06-01-2006 om 16:38.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-01-2006, 16:55
Maradinus
Maradinus is offline
staat er uberhaupt wel mp3's op die nieuwe hardeschijf??
Oud 06-01-2006, 16:58
ninie
ninie is offline
jah... staat wel gewoon internet op enzo, en k heb wel downloadprogramma enzo... maar heb je een oplossing??
Met citaat reageren
Oud 06-01-2006, 17:02
Kali
Kali is offline
begin misschien eerst eens met de drivers deftig te installeren
Met citaat reageren
Oud 06-01-2006, 17:06
ninie
ninie is offline
hoe? k ben niet zo slim met pc's
moet k daarvoor de cd van windows ME gebruiken?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2006, 17:19
Kali
Kali is offline
ga naar site van je mp3speler, zoek daar driver van mp3speler
of google it up ...
Met citaat reageren
Oud 06-01-2006, 17:30
ninie
ninie is offline
ja dat heb ik gedaan... maar wat dan? als ik nu weer m'n mp3 aansluit op de pc komt er nog niet te staan nieuwe hardware gevonden ofzo.....
Met citaat reageren
Oud 06-01-2006, 20:33
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
ninie schreef op 06-01-2006 @ 18:30 :
ja dat heb ik gedaan... maar wat dan? als ik nu weer m'n mp3 aansluit op de pc komt er nog niet te staan nieuwe hardware gevonden ofzo.....
Heb je die driver die je hebt gedownload ook geïnstaleerd? Dan zou je hem in deze computer gewoon als schijf moeten zien en kan je er MP3tjes heen verplaatsen en zou het gewoon moeten werken.

Het zou ook nog zo kunnen zijn dat je USB poorten gewoon niet geïnstaleerd zijn. Hoe dit onder Windows ME werkt weet ik niet. Kijk eens in je configuratiescherm in systeem, dan het tabje hardware en daar de knop apparaatbeheer (ik ga er gemakshalve even vanuit dat dit in Windows ME hetzelfde is als XP). Daar zou als het goed is ergens een USB controler tussen moeten staan.

Mocht dit niet zo zijn denk ik dat dit het probleem is en zal je even moeten wachten tot iemand hier je kan vertellen hoe je die geìnstaleerd krijgt. Ook zou je het natuurlijk even aan je pa kunnen vragen. Die kan je daar vast ook wel mee helpen.
Oud 07-01-2006, 10:36
ninie
ninie is offline
ik heb de driver geinstalleerd maar nog steeds niks...
de usbpoorten zijn ook gewoon geinstalleerd
Verder doen de printer en de webcam het wel... zou het dan soms aan mijn mp3 speler liggen???
Met citaat reageren
Oud 07-01-2006, 11:21
freyk
freyk is offline
Als de printer en webcam het wel doen, kan het misschien ook liggen aan de usb ingang.
Als je nou eens je webcam eruit doet en je mp3 erin, ziet je pc hem dan wel of niet?
Oud 07-01-2006, 11:37
ninie
ninie is offline
ik heb de fout al gevonden. Bij apparaatbeheer staat zo'n rijtje met USB-controllers en 2 daarvan werken niet correct. (Universele hostcontroller voor PCI naar USB van VIA Tech (3038) en USB-apparaat voor massa-opslag) Als ik dan klik op eigenschappen -> stuurprogramma bijwerken, dan zoekt de pc dus naar een nieuw stuurprogramma, maar dan wordt er gezegd: het meest geschikte stuurprogramma is al geïnstalleerd. klik op vorige als u een ander stuurprogramma wilt installeren of op voltooien als u dit stuurprogramma wilt blijven gebruiken
Locatie van stuurprogramma: C:\WINDOWS\INF\USB.INF

Hoe kan ik een ander stuurprogramma installeren, of het op een andere manier oplossen?

Laatst gewijzigd op 07-01-2006 om 11:40.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2006, 13:24
ninie
ninie is offline
joehoe???
Met citaat reageren
Oud 08-01-2006, 13:49
Verwijderd
Niet iedereen zit 24/7 in jouw topic
Met citaat reageren
Oud 08-01-2006, 13:51
ninie
ninie is offline
hehe weet k maar k wil het zo graag opgelost hebben
whaha

DUS HELP ME!!!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 15:10
lovenasty
lovenasty is offline
Windows ME is het probleem!!

Ik heb hetzelfde.
Het kan zijn dat er op de verpakking staat dat het ook bij windows ME werkt, maar dat werkt het toch niet.
Windows ME pakt bijna geen usb/mp3-speler
Oud 10-01-2006, 15:17
Verwijderd
Dat lijkt me dan de meest voor de hand liggende oplossing: probeer het even bij een vriend(innet)je met een computer waar Windows XP op draait.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 15:33
T_ID
T_ID is offline
Sommige merken ondersteunen het domweg niet. Zo heb ik voor iemand een compaq presario staan met windows 98 waarvoor de drivers die Compaq levert ook gewoonweg niet functioneren., het kreng pikt geen usb apparaten op.
Oud 12-01-2006, 19:20
ninie
ninie is offline
heh das jammer
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten