Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() WAAROM SCHRIJF JIJ IN GODSNAAM betekend met een d, en gelooft met een t? Welke duivelse logica zit daar achter? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() edit: alhoewel ik het ook fout zou hebben gedaan denk ik. Maar eigenlijk is het wel logisch want er staat geen hebben of zijn bij.
||
Citaat:
2) ik 3) simpel gezegd: de christelijke God. 4) ik, soms naar een katholieke, soms een pkn, soms een remonstrantse kerk. Net wie bereid is mij op dat moment geld te overhandigen ![]() 5) overwegend positief. De katholieke kerk is lastig integreren omdat er veel 'opdreun momenten' zijn en ik de geloofsbeleidenis niet uit mijn hoofd ken en nooit weet wanneer ik een kruis moet slaan. De pkn is soms wat saai, maar er zitten hele goede diensten bij. De remonstrantse kerk is erg leuk, diensten zijn goed opgebouwd, de preken zijn soms wat minder, maar de sfeer maakt veel goed. 6) Ik zit bij een vereniging die dergelijke cursussen organiseert, en heb ooit meegegeten en afgewassen terwijl die profiteurs lekker dia's gingen kijken oid ![]() 7) Ik heb veel vrienden dankzij het geloof, en nog meer ondanks mijn geloof. Verder heb ik mijn familie lief. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Allah en God MaxiDirk | 3 | 23-01-2011 21:10 | |
IS JEZUS(vzmh),'GOD' ? Paulo | 7 | 11-08-2006 22:17 | |
Why science fails to explain God gallil | 11 | 02-01-2006 12:21 | |
Jezus, de hindoeistische Zoon van God. KingOfGod | 7 | 06-10-2005 15:09 | |
Waarom zou god bestaan? akumabito | 1 | 28-08-2005 09:39 | |
bewijzen tegen het bestaan van een christelijke god samoth | 153 | 06-05-2004 10:16 |