Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
- Ik kan er zelf eigenlijk niets over zeggen. Om te beginnen kijk ik nooit 20 jaar in mijn leven vooruit. Wanneer ik nu zou zeggen dat ik over 20 jaar geen alchol of wiet/hash zou gebruiken, dan zou ik daarmee deels zeggen dat ik mezelf nu niet verantwoordelijk bezig vind. Anderzijds, wanneer ik nu zou zeggen dat ik over 20 jaar vast nog af en toe blow, dan zou ik daarmee zeggen dat ik er in die mate afhankelijk van ben dat ik nu al weet dat ik over 20 jaar nog af en toe zou blowen. Het hangt er geheel van af wat ik over 20 jaar doe, met welke mensen ik omga, mijn gezondheid, hoe ik dan tegenover drugs en alcohol aankijk enz. enz. Natuurlijk bestaat de kans dat ik dan af en toe nog een joint zal roken of een biertje zal drinken. Ik zie gewoon wel hoe dingen lopen.
||
Citaat:
Ik ben op het moment echter van mening dat het een roken van een paar joints in het weekend een positieve bijdrage kan leveren op de mate van gezelligheid tijdens bijvoorbeeld het kijken van een film. Net zoals het drinken van een paar biertjes een positieve bijdrage kan leveren op de mate van gezelligheid in de kroeg. Dit bedoel ik dan ook met: "het hoort erbij". Hiermee bedoel ik niet te zeggen dat je per se een paar joints moet roken of een paar biertjes moet drinken om het gezellig te hebben maar een positieve bijdrage levert het in mijn ogen zeker wel. Ik denk echter dat dit beeld over 20 jaar wel enigszins veranderd is. Ik denk dat ik met name op het gebied van verantwoordelijkheden nemen nog een hoop bij kan leren en daar hoort het verantwoordelijk omgaan met drugs en alcohol zeer zeker bij. Het is nu zo dat het min of meer vaste prik is dat ik in het weekend stoned word en zo af en toe beperkt dit gebruik zich niet alleen tot het weekend. Hier wil ik ook nog een keer vanaf maar dat is nog niet echt een zorg voor nu maar meer een soort groeiproces.
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ik ben over 20 jaar al gek geworden en dan zit ik aan de medicijnen enzo |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Had 1 keer in de week les van haar en dat was op een maandag en ze had altijd maar dan ook ALTIJD een kater op maandag.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
20 jarig huwelijk kado! Corinaal | 20 | 01-05-2010 22:49 | |
De Kantine |
Wat wil jij weten van de forummer onder je? Dark Phoenix | 500 | 24-09-2007 18:46 | |
De Kantine |
20 jaar later Pool | 34 | 27-01-2006 16:00 | |
Werk, Geld & Recht |
redelijk loon 20-jarige restaurant?? i'mstronger | 42 | 28-04-2005 10:18 | |
De Kantine |
Wat ben jij over 15 jaar, volgens plan? Rabbi Daniel | 98 | 17-10-2002 13:44 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Balkenstein: Over 15a20 jaar 50%bevolking inde 4 grootste ned steden zullen .... TRUNKS! | 10 | 05-03-2002 12:11 |