Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 27-02-2006 om 18:53. |
![]() |
||
Citaat:
Kheb net Terug naar Oegstgeest uit... goed boek! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
"Karina leest Turks Fruit helemaal. Ze is erg enthousiast. We neuken op de divan." Iedereen bedrijft de liefde toch wel eens (met zichzelf of met iemand anders)...wat is er tegen om dat voor het nageslacht vast te leggen? Wat heb je trouwens gelezen? Als je niet al te veel over seks wilt lezen, moet je eens wat essays lezen. Erg goed. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb Turks Fruit gepoogd te lezen, maar ik ben halverwege gestopt. Verder nog wat van die 'lijst' boeken. |
![]() |
||
Citaat:
Beter dan de meester zelf kan ik mij niet verweren tegen het seksstandpunt: "De vieze jongetjes uit mijn jeugd, die op hun dertiende jaar schunnigheden zaten te vertellen achter hun geschiedenis- of aardrijkskundeboek, die zijn niet begonnen te schrijven. Die zijn predikant geworden of zo. " |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind Jan Wolkers gewoon niet fijn schrijven, ik houd niet van de verhalen die hij schrijft en dat is gewoon zo. En vanwege mijn mening wil ik niet beschuldigd worden van 'het tekortschieten van mijn talig vermogen', want mijn 'talig vermogen' is zoals je misschien al gemerkt hebt prima in orde. Verder zou ik nou wel eens willen weten wat jijzelf nou vindt, in plaats van dat jij je verschuilt achter citaten van Jan Wolkers. En ten derde, neem eens een beslissing, jij of u? Overigens weet ik niet meer precies welke boeken ik nog meer van hem gelezen heb, want het is alweer een poosje geleden. Volgens mij was het een kort verhaal, of iets dergelijks. Laatst gewijzigd op 07-03-2006 om 09:59. |
![]() |
||
Citaat:
Die opmerking over uw talige vermogen was overdreven. Toch vind ik heb wel aardig dat u er op reageert. Dat zou ik niet doen. Ik wil toch het liefst antwoorden met een citaat, omdat dat zo geestig is. "Karina's billen zijn weer wat dikker. Als er twintig minuten pauze is in het kamerdebat omdat de AR-fractie zich moet beraden, neuken we even." a) de man schrijft met het oog van de kunstenaar; b) over politiek; c) en combineert dat met neuken; Fantastisch toch. Laat ik eindigen met het gedicht voor u, dat ik, speciaal voor u, het overgetikt: U Soms denk ik: ik zeg u, zolang ik je al ken, hoewel ik heel gewoon geliefde van je ben en je nooit doet alsof je ouder bent dan ik, daarbij: het geldt ook andersom. Voor jou ben ik geen jij. Laatst zei je: ik zeg u, zolang ik je al ken, hoewel ik heel gewoon geliefde van je ben en het normaal zou zijn als ik je altijd joude. Maar ik vind u erg mooi. U is het kortste woord om van elkaar te houden. (Bart Moeyaert) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Die van Kap´tein Blauwbeer is volgens mij ook niet Nederlands, maar wel geweldig leuk. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
leuke boeken Co | 42 | 23-03-2005 15:03 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boeken Latijn en Grieks Bezoeker111 | 29 | 05-01-2005 17:32 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
[M&O] Wie kan me helpen? Liss | 3 | 25-01-2004 20:13 | |
Lifestyle |
long lasting out of bed look :-) nobody_knows_me | 19 | 22-09-2003 16:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Welk boek gaan we lezen voor de boekbespreking, deel twee! Vlooienband | 20 | 30-05-2003 22:48 |