Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
volges mij internaat maar dan opvoedkundig want je hebt ook gewoon voor als je ouders er langere tijd niet zijn
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Klinkt wel zo. Kan je het niet gewoon vragen aan hem of daar op de afdeling? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
De orthopedagogiek waar jij het nu over hebt, ken ik echter niet, maar ik kan het mijn mama wel vragen, als je wilt.
||
Citaat:
graag, want ik krijg er nog steeds geen hoogte van..
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
slaapverlamming ratsja | 13 | 07-12-2006 13:50 | |
Liefde & Relatie |
Wat te doen (kan geen naam hiervoor verzinnen) Verwijderd | 14 | 01-07-2005 22:51 | |
Software & Hardware |
[Virus] Er is iets heel vervelends aan de hand... anoniemmanneke | 2 | 25-11-2004 06:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal: De gemeentelijke vuilstortplaats. Verwijderd | 5 | 01-05-2004 17:43 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |