Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
ze overtreft dus echt niet iedereen, doe dan salma hayek en penelope cruz ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Alleen Heather Locklear is heel lang niet meer op tv geweest.. Ik vind het ook wel vreemd dat ze er nu ineens wel weer in staat... Maar ja de hele lijst is vreemd.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ja jet moet erin!
Die lijst geeft weer welke mensen door de meeste andere mensen het mooist worden gevonden. Ik neem aan dat de lijst wordt samengesteld doordat mensen hun mening hierover kunnen insturen; dan klopt de lijst dus altijd. Behalve dan dat Jet er niet in staat, maar dat komt nog wel als ze eenmaal beroemd is ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Overigens zijn er zat (onbekende) mensen die duizend keer zo mooi zijn als die mensen uit die lijst. En dat nog zonder cosmetica en nepwimpers. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Omdat ik me verveel:
1. Angelina Jolie Hmm, beetje te volle lippen en tatoeages. Verder wel ok. 2. Jessica Alba Zij is wel mooi 3. Isaiah Washington Wie?? Oh, die ene van Grey's Anatomy.. ja die is wel ok, ik vind dr McDreamy wel knapper eigenlijk 4. Eva Longoria Ja, haar vind ik mooi ![]() 5. James Blunt Hij is echt LELIJK 6. Beyonce Knowles Wel mooi, moet alleen niet veel gespierder worden.. 7. Heather Locklear Hmm, niet mooi, niet lelijk 8. Terrence Howard Nee, niet mijn type 9. Danica Patrick Zij is wel ok. 10. Ziyi Zhang Haar vind ik leuk ![]() 11. Avril Lavigne Veeel beter sinds ze geen punk/alto/whatever meer is 12. Brandon Routh wel ok, beetje gladjes 13. Rachel Bilson Wel leuk. 14. Naveen Andrews Teveel haar 15. Nicole Kidman Beetje te mager.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Die lijst is echt een grap gewoon.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze is inderdaad mooi, zo, hoor. Maar toch stom dat ze eerst zo tegen die wereld aanschopte, en nu opeens helemaal into blond haar en jurkjes is. Maar goed, wha'eva. Edit: Het leek me heel raar, aangezien ze 1.23 m is ofzo, maar het is toch echt zo, volgens bronnen op internet. Laatst gewijzigd op 13-05-2006 om 20:18. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
James blunt is lelijk. Hij heeft een lelijke neus en kijkt vreemd en heeft een rare mond vind ik. hell, zelfs mijn techniek-leraar is knapper dan hij.
![]() Van mij mogen Misha Burton en Keira Knightley er ook wel tussen. En Orlando Bloom is ook niet verkeerd.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Oh ja, de mooiste mensen van de wereld zijn natuurlijk allemaal beroemd. Logisch.
Verder hebben mensen die zo'n lijst samenstellen totaal geen verstand van schoonheid, wat naast uit hun keuzes ook blijkt uit het feit dat ze zo'n lijst samenstellen alleen al en dan ook nog eens mannen en vrouwen in dezelfde lijst stoppen.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wilders CJH95 | 227 | 23-10-2014 20:24 | |
Studeren |
Ik moet een boek kiezen, welke? rakker126 | 22 | 22-11-2010 20:17 | |
Vrije tijd |
Het mooiste sportmoment van 2006 Tofke_H | 60 | 15-01-2007 10:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Waar leef je van? [verhaaltje] Verwijderd | 6 | 28-06-2006 10:37 | |
De Kantine |
Welke forummer/ster woont het dichtst bij jou in de buurt? Verwijderd | 251 | 25-04-2006 09:30 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Bomenkap Schinveld begonnen. Hakuna | 172 | 06-02-2006 14:43 |