Oud 14-05-2006, 15:05
Streepjescode
Streepjescode is offline
ik ben nooit verliefd. Dat gevoel gebeurd gewoon niet. Ben het ook in m'n hele leven denk ik 1x geweest... en ik ben al lang geen scholier mee. (die ene keer werd een relatie... ik heb daarna nog een keer een relatie gehad terwijl ik niet verliefd was, en dat was een drama. Dat nooit weer)

Ik mis het... die kriebels. Ik wil het wel voelen. Ik stel geen rare eisen aan een mogelijke partner ofzo, in ieder geval niet bewust. (je hebt mensen die een hele checklist hebben waar 'ie aan moet voldoen, dat heb ik niet. Hij moet een leven hebben dat enigzinds compatible is met het mijne, en ik moet iets voor hem voelen)

Eigenlijk lijkt het wel onmogelijk dat zoveel mensen elke dag iemand ontmoeten, verliefd worden, dat blijkt wederzijds te zijn, en ze gaan als stel verder. Alsof het zo simpel is... misschien is het dat ook. Maar niet voor mij.

Ontmoet ik niet de juiste persoon, of ligt het aan mij? Ben ik de enige?
Oud 14-05-2006, 15:19
Verwijderd
Ja, de wereld telt meer dan zes miljard bewoners en jij bent de enige die daar last van heeft. Vind je dat aannemelijk?

Even serieus, je kunt beter niet te vaak verliefd worden, komt alleen maar gezeik van.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2006, 15:54
Streepjescode
Streepjescode is offline
Nou, vast niet de enige. Maar als ik dit board lees...

Te vaak is niet leuk, nee. Maar helemaal nooit ook niet. Die ene keer dat ik verliefd was is nu 6 jaar geleden!

Ik mis het kriebelgevoel, en ik mis een relatie - iemand om van te houden en het leven mee te delen. Maar ik heb mezelf beloofd dat ik nooit meer aan een relatie begin als ik niet verliefd ben...
Oud 14-05-2006, 16:01
Preaper
Preaper is offline
In mijn ervaring is verliefdheid grotendeels een keuze. Ergens heb je een basis van aantrekkingskracht voor een persoon en naar mate hoe erg je er mee bezig bent hoe verliefder je wordt.