Oud 17-06-2006, 16:53
kalinho
kalinho is offline
N.A.V een gesprek wat ikv andaag met een collega had. Die had kaartjes via de fifa ofzo, en hij was aan het twijfelen of hij
-gaan en ze daar verkopen
-gaan en in het stadion gaan zitten

et was overigens de wedstrijd tussen de nr 2 van poule c en 1d.

Ik denk dat ik wel zal gaan, ondanks dat je er veel geld voor kan krijgen. Enerzijds omdat ik het licht asociaal vind om de kaartejs voor zo'n prijs te verkopen, anderzijds omdat je zó'n wk wedstrjd misschien maar 1x meemaakt
Oud 17-06-2006, 17:15
Verwijderd
dat is waarschijnlijk nederland die dan speelt, dan zou ik zeker gaan kijken. Anders argentinie, dan zou ik ook wel gaan. Mocht het nou portugal tegen de VS ofzo zijn, dan zou ik ze gewoon verkopen.
Oud 17-06-2006, 19:38
Verwijderd
Naar de wedstrijd gaan natuurlijk.
Stelletje kapitalisten.
Oud 17-06-2006, 19:40
Tofke_H
Tofke_H is offline
Ik zou gaan kijken... Zo'n kans ga je waarschijnlijk niet snel nog krijgen... Maarja, je kan der wel veel geld voor krijgen en als je dat nu net nodig hebt

Ik zag vanmiddag reportage ivm kaarten verkoop op de zwarte markt. Kwam daar na een tijdje een scheidsrechter voor de camera die gratis een kaartje had gekregen van de voetbalbond, maar gezien de hoge prijzen (700 euro per kaartje ed) ging hij het verkopen. Die scheids moesten ze meteen schorsen!
Oud 17-06-2006, 19:47
Frostbite
Frostbite is offline
Ik zou ze verkopen. Het is natuurlijk cooler om in een stadion te zitten dan op de bank voor de televisie maar ook weer niet 8 euro per minuut cooler.
Oud 17-06-2006, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Tofke_H schreef op 17-06-2006 @ 20:40 :
Ik zag vanmiddag reportage ivm kaarten verkoop op de zwarte markt. Kwam daar na een tijdje een scheidsrechter voor de camera die gratis een kaartje had gekregen van de voetbalbond, maar gezien de hoge prijzen (700 euro per kaartje ed) ging hij het verkopen. Die scheids moesten ze meteen schorsen!
En zo geschiedde.

Ismail Bhamjee, lid van het uitvoerend comité van de FIFA, heeft toegegeven illegale tickets te verkopen. Het lid uit Botswana verkocht kaartjes voor een prijs, die drie keer zo hoog lag als de normale prijs.

Door een journalist van de British Mail kwam deze zaak aan het licht. Als sanctie is Bhamjee per direct ontslagen en wordt hem verzocht zo snel mogelijk Duitsland te verlaten. FIFA-president Blatter zegt erg teleurgesteld in hem te zijn.

Ismail Bhamjee heeft verklaard inderdaad kaartjes van de wedstrijd Engeland - Trinidad en Tobago voor 300 euro (in plaats van 100 euro) heeft proberen te verkopen. Ook betuigt hij spijt vanwege het overtreden van de FIFA-regels.
Oud 17-06-2006, 20:08
Femic
Femic is offline
Als 't NL zou zijn (wat er dik inzit, tenzij ze Argentinië ff verslaan ), zou ik zeker gaan. Voor een andere game zou ik miss wel verkopen, tja.. kan 't geld toch wel gebruiken...
Oud 18-06-2006, 15:27
__
__ is offline
als het Nederland is (wat er dus inderdaad dik inzit ja) zou ik zeker gaan. anders zou ik ze wel verkopen.. ik ben namelijk vrijdag naar Nederland - Ivoorkust geweest en dat was 2 dagen treinen en tegen de 300 euro aan treinkosten en dat had ik er zeker voor over, het was het dubbel en dwars waard, maar niet voor een ander land. maak ik liever iemand anders blij ofzo.
Oud 18-06-2006, 15:48
Verwijderd
Ik zou ook gaan kijken.

Ik vind die reclame van die flatscreen-tv ook stom. Ik zou 2 kaartjes voor de WK-finale echt niet willen ruilen voor zo'n tv. Niet dat ik 3000 euro zou willen betalen voor 2 van die kaartjes, maar als ik die kaartjes heb, ga ik dr echt heen.
Oud 18-06-2006, 16:18
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik ben voetbalgek. Zo'n kans laat ik dus niet schieten. Ik kan het dan wel niet betalen, maar zo veel geld heb ik niet hard nodig, momenteel.
Oud 18-06-2006, 16:26
squat
squat is offline
Als ik kaartjes had voor een wedstrijd van het Nederlands elftal zou ik zeker gaan. Lijkt me duidelijk.
Oud 18-06-2006, 16:39
wilhelmus
wilhelmus is offline
Een vriend van mij kan misschien aan kaartjes komen voor nederland argentinie. Dat sla ik zekers niet af
Oud 18-06-2006, 16:41
McDuck
McDuck is offline
Citaat:
Ufke schreef op 17-06-2006 @ 20:38 :
Naar de wedstrijd gaan natuurlijk.
Stelletje kapitalisten.
Oud 18-06-2006, 19:59
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik zie Nederland niet winnen van Argentinië dus je hebt groot kans dat je kaartjes voor een toekomstige wedstrijd van Nederland hebt.
Van de ene kant: als ik jou was zou ik gewoon gaan, het is altijd mooi om een wedstrijd op zo'n groot toernooi mee te maken. Zeker als het Nederland is... en als het Argentinië is, is dat toch ook leuk, ze spelen heel goed tot nu toe.
Van de andere kant: als ik die kaartjes zou hebben dan was ik zelf niet gegaan, omdat ik het op het moment veel te druk heb met voor mij belangrijkere dingen, school en zo. Kan geen tijd vrij maken voor een reisje naar Duitsland. Maar als je kunt en wat minder te doen hebt, gewoon gaan.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten