| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Apart en mooi. Ik vind toch dat hij verliefd is hoor
. Leuk dat het niet enkel gaat over o, ik ben toch o-zo-verliefd! Maar het juist willen ontkennen. Ik was even bang dat je teveel af zou dwalen naar die quiz, teveel details zou gaan vertellen waardoor de sfeer zou vervagen, maar uit de laatste alinea blijkt wel duidelijk dat het een verband heeft met die jongen en dat meisje. Misschien zou je toch nog iets van die zweetdruppels weg kunnen laten en die prijs. Maar dat weet ik niet zo zeker. Mooi geschreven ja
|
|
|
|
|
|
Mooie omschrijvingen.
Jammer dat niet iedereen wil begrijpen dat zulke relaties ook bestaan. En pasverliefd heb je natuurlijk expres aan elkaar gedaan. Alleen, wat bedoel je daar precies mee, want het heeft dus geen betrekking op de relatie van het verhaal?Lief stuk in ieder geval.
|
|
||
|
Citaat:
![]() Iedereen bedankt voor commentaar, jammer dat ik de foutjes die Roosieh zijn opgevallen niet meer kan verbeteren.
Laatst gewijzigd op 31-08-2005 om 21:10. |
||
|
|
||
|
Citaat:
)@Mala. Ja ligt volkomen aan jou Nee iedereen z'n mening daarover
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mooi stukje! |
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Verhalen & Gedichten |
Dankzij jou kan ik zo schrijven,maar ik had het liever niet Zertab | 12 | 24-08-2012 17:39 | |
| Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 12:00 | |
| Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Zonder vleugels bereik ik de hemel ook wel. Ieke | 0 | 03-08-2005 21:53 | |
| Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 15:45 | |
| Verhalen & Gedichten |
[fantasie] Incompleet verhaal Leeuwtje | 4 | 07-09-2004 17:04 | |
| Verhalen & Gedichten |
Zonder dat ik had geweten Anno 1986 | 4 | 15-07-2004 16:07 | |