Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
wat voor smaak ijsje je wil kan je over twijfelen, of je echt van iemand houdt weet je .... of niet dus... ik zou t uitmaken voordat dit zelfmoord wordt |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Waaover twijfelt je vriendinnetje dan allemaal?
||
Citaat:
![]() Wat mij betreft moet je gewoon voor jezelf kiezen, tenzij je er op kickt om je steeds maar rot te voelen, omdat zij alsmaar twijfelt. Er zijn wel honderden betere meisjes dan zij die niet zo achterlijk zitten te doen.
||
Citaat:
als je van jezelf houdt, maak je het uit. Relaties eindigen, ook als je nog van elkaar houdt ( vaker dan wanneer men niet meer van elkaar houdt). Dat maakt het moeilijk, maar houden van iemand is geen rechtvaardiging om ( op zo'n jonge leeftijd) je leven zo te laten verpesten door iemand.
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Twijfels over relatie Heermeneer | 9 | 29-07-2016 09:01 | |
Liefde & Relatie |
Vraagje noomke | 14 | 27-06-2008 15:18 | |
Verhalen & Gedichten |
Verpest mijn avond! Sasjeliefff | 21 | 05-04-2006 08:48 | |
Liefde & Relatie |
[twijfels]...wat voel ik me weer een groentje.. Spray rebel | 19 | 31-01-2005 14:00 | |
Liefde & Relatie |
mijn vriend wil vaak in t weekend bij ze vrienden zijn :-( meisje833 | 60 | 19-11-2004 22:47 | |
Psychologie |
MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN kleinedraak | 13 | 25-08-2002 20:43 |