Oud 13-07-2006, 18:13
Earphone
Earphone is offline
Ik ga er binnenkort heen (ik woon in België) en ik ben op zoek naar een winkel waar ik een filmposter van "Eternal Sunshine Of The Spotless Mind" zou kunnen vinden. Ook goedkope, coole, cd of platenzaken zijn welkom!
Advertentie
Oud 13-07-2006, 18:22
Verwijderd
Coole platenzaken: Fame, boudisque en mits je van punk/hardcore en evt wat metal houdt de Independent.

Posters: al sla je me dood.
Oud 13-07-2006, 18:42
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
D expo verkoopt toch filmposters? Misschien daar eens proberen, zit op de kalversstraat, kan niet missen.
Oud 13-07-2006, 18:46
thunder110
thunder110 is offline
killa cutz in de nieuwe nieuwstraat
Oud 13-07-2006, 19:34
Verwijderd
get records en de concerto beiden utrechtsestraat
Oud 13-07-2006, 20:40
pillbox tales
pillbox tales is offline
geen idee hoe die winkel heet, maar in de bloemstraat (de jordaan) zit er een die er heeeeeeeeeel veel heeft (en coke onder de toonbank)
Oud 14-07-2006, 10:23
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Sigúr schreef op 13-07-2006 @ 20:34 :
jep.
Oud 14-07-2006, 21:57
Earphone
Earphone is offline
Bedankt! Hier zal ik maandag zeker iets aan hebben. Posterwinkels evenwel nog altijd welkom.
Oud 15-07-2006, 11:29
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Sigúr schreef op 13-07-2006 @ 20:34 :
Kun je net zo goed naar de Free record shop gaan! Bij Concerto hebben ze soms wel eens leuk tweede hands spul liggen.

Eigenlijk heeft Amsterdam (en trouwens alle steden) niet veel te bieden op muziekgebied. Nee voor het betere werk struin ik het www web af, en ploffen wekelijks CD's bij mij op de mat die je in heel Amsterdam in geen jaren zult aantreffen.
Oud 15-07-2006, 11:59
Verwijderd
Citaat:
Cornel schreef op 15-07-2006 @ 12:29 :
Kun je net zo goed naar de Free record shop gaan! Bij Concerto hebben ze soms wel eens leuk tweede hands spul liggen.

gast, het assortiment van de concerto en de get weikt 300% af van het assortiment bij een free record shop of een van leest.
Oud 15-07-2006, 14:10
Tim
Tim is offline
Die Posterwinkel heet De Lach en die is ook nog eens toevallig van mijn Stiefvader!. Daar verkopen ze echt mega veel posters.
Oud 15-07-2006, 15:13
Verwijderd
Ik weet de straat niet, maar achter het waterlooplein als je richting dat gedoe van de UvA daar loopt, is een cultfilm-winkeltje. Met enorm veel boeken over gave films en gave regisseurs en gave acteurs en gave decors en gave dingen, oude filmposters, nieuwe filmposters, DVD's en nog een miljoen dingen die met films te maken hebben.

Een paradijs voor de filmliefhebber, wat ik je brom.
Oud 16-07-2006, 13:49
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Cornel schreef op 15-07-2006 @ 12:29 :

Eigenlijk heeft Amsterdam (en trouwens alle steden) niet veel te bieden op muziekgebied. Nee voor het betere werk struin ik het www web af, en ploffen wekelijks CD's bij mij op de mat die je in heel Amsterdam in geen jaren zult aantreffen.
misschien dat ze niet zoveel suffe fushion hebben, nee.
Oud 16-07-2006, 19:49
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Escapism schreef op 16-07-2006 @ 14:49 :
misschien dat ze niet zoveel suffe fushion hebben, nee.
Ik merk dan Amsterdam veel te veel door jullie de hemel in wordt geprezen alsof daar alles gebeurd, ja criminaliteit en drugs dat kun je daar genoeg aantreffen! Het enigste waar veel inwoners goed in zijn, is fusionkoken. Die stad heb ik jaren geleden al de rug toe gekeerd, geef mij maar het internet daar vind ik wel alle muziek die ik hebben wil.

De laatste keer dat ik een CD gekocht heb in Amsterdam was in 2001, kwam uiteindelijk thuis met de CD ''Tony Williams'' collection, gekocht bij Concerto, een CD die je online met bakken tegelijk kunt bestellen. Verder kwam ik in eerder genoemde winkels in dit topic 13 in een dozijn oudbakken LP's en CD's tegen met een hoog fonotheek en Andre Hazes gehalte.
Oud 16-07-2006, 20:58
reine claude
reine claude is offline
Citaat:
Cornel schreef op 16-07-2006 @ 20:49 :
Ik merk dan Amsterdam veel te veel door jullie de hemel in wordt geprezen alsof daar alles gebeurd, ja criminaliteit en drugs dat kun je daar genoeg aantreffen! Het enigste waar veel inwoners goed in zijn, is fusionkoken. Die stad heb ik jaren geleden al de rug toe gekeerd, geef mij maar het internet daar vind ik wel alle muziek die ik hebben wil.

De laatste keer dat ik een CD gekocht heb in Amsterdam was in 2001, kwam uiteindelijk thuis met de CD ''Tony Williams'' collection, gekocht bij Concerto, een CD die je online met bakken tegelijk kunt bestellen. Verder kwam ik in eerder genoemde winkels in dit topic 13 in een dozijn oudbakken LP's en CD's tegen met een hoog fonotheek en Andre Hazes gehalte.
Opa vertelt.
Oud 16-07-2006, 21:34
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
reine claude schreef op 16-07-2006 @ 21:58 :
Opa vertelt.
En opa's hebben altijd gelijk.

Praat in dit geval puur uit eigen ervaring.
Oud 17-07-2006, 12:34
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Cornel schreef op 16-07-2006 @ 20:49 :

wie hemelt amsterdam dan op?

jij zegt dat get records en concerto qua assortiment gelijk staat aan de frs. dat ik gewoon niet waar.

de muziek die ik luister vind ik niet bij de frs, maar wel (vaak) bij bovengenoemde zaken.
Oud 18-07-2006, 18:44
innogen
innogen is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 15-07-2006 @ 16:13 :
Ik weet de straat niet, maar achter het waterlooplein als je richting dat gedoe van de UvA daar loopt, is een cultfilm-winkeltje. Met enorm veel boeken over gave films en gave regisseurs en gave acteurs en gave decors en gave dingen, oude filmposters, nieuwe filmposters, DVD's en nog een miljoen dingen die met films te maken hebben.

Een paradijs voor de filmliefhebber, wat ik je brom.
Volgens mij weet ik welke je bedoelt, is het zo'n klein winkeltje met zo'n onwijs oude houten vloer met tafels vol met boeken en posterbakken overal? Haha vage omschrijving maar ik weet ook verder niet hoe het heet. Toffe winkel, maar wel duur.

En @ Cornel; zit toch niet zo te zeuren joh. Dat jij al je spullen van het internet haalt prima, maar ga dan niet goede muziekwinkels omlaag halen Concerto kan je echt niet vergelijken met de FRS, misschien dat er niets voor jou bijzit maar voor een hele hoop anderen wel.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten