Oud 02-03-2002, 15:11
toko
toko is offline
heej allemaal, ik heb dus ff een vraagje: ik kan toneelspelen, zingen, dansen, caberet zingen/spreken... EN ik heb auditie gedaan voor toneelstukken, o.a oliver, annie. in annie heb ik ook gespeeld. oliver net niet doorheen gekomen!!! op dit moment lopen er niet echt veel audities voor kinderen, maar mocht je er een weten, ik ben 16 en ik zoek werk!!!! ook als je je eigen bandje wilt starten of je eigen toneelclub... plies plies... ik wil meedoen!!!! XxX mij
Advertentie
Oud 12-03-2002, 14:59
metzondernix
metzondernix is offline
Als je in Eindhoven woont, kan ik je van harte het wagenspel aanraden. STRAATHEATER!!!!!!! Dat is echt echt echt geweldig! Moet je woensdag 13 maart naar de Heezerweg 324 komen, zorg dat je er om kwart voor zeven 's-avonds staat en dan fietsen we met 'n hele club naar het Joriscollege om te gaan repeteren. Are you in?
Oud 12-03-2002, 15:26
E-quesss
E-quesss is offline
Zou ik mogen weten wat dat straattheater precies inhoudt???
Oud 27-03-2002, 08:25
kwellie
kwellie is offline
Citaat:
toko schreef:
heej allemaal, ik heb dus ff een vraagje: ik kan toneelspelen, zingen, dansen, caberet zingen/spreken... EN ik heb auditie gedaan voor toneelstukken, o.a oliver, annie. in annie heb ik ook gespeeld. oliver net niet doorheen gekomen!!! op dit moment lopen er niet echt veel audities voor kinderen, maar mocht je er een weten, ik ben 16 en ik zoek werk!!!! ook als je je eigen bandje wilt starten of je eigen toneelclub... plies plies... ik wil meedoen!!!! XxX mij
MIsschien is het een idee om via een toneelschool in een stuk te komen dan heb je gelijk een goede ondergrond??????????
Advertentie

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten