ik moet het verhaal even kwijt hoor..
Ik heb een konijntje al vanaf dat ik 15 was, toen ik haar kreeg was ze 4 mnd.
Dus ze is volledig eigelijk bij mij opgegroeid..
Alles ging goed, ze heeft een super leven gehad, totdat paar weken geleden,ik al een open plekje ondekte onder, ik er mee naar de dierenarts, bleek het onsteking te zijn.
Dat was uiteindelijk over, nu een week nadat ik terug gekomen van vakantie , ondekte ik een kaal plekje, waar ze ook hele tijd aan zat te krabben..
gister avond, ze lag heel zwakjes in haar hokje, normaal als je haar aait, over haar koppie, dat vind ze niet echt leuk, nu liet ze het gewoon allemaal maar toe, ze at ook niks meer, ze lag er echt heel zielig... en achter bij haar vachtje was het helemaal dof... het zag er gewoon eng uit eigelijk, maar wel heel zielig..
Tegen een uur of elf gisteravond voordat ik ging slapen, toch nog maar even kijken hoe het ging..... lag ze dood in haar hokje!

het was heel raar maar om haar zo te zien liggen, normaal altijd vrolijk konijntje, en altijd door het hok heen rennen enzo...
En daar lag ze nu dan..
Ik kon niets doen...
Vanochtend heeft de dierenambulance haar opgehaald...
Vond het wel moeilijk... ze is 7 jaar geworden.
Sommige mensen zeggen van ach het is maar een konijn, maar ik was echt gehecht aan haar, ik heb 7 jaar voor haar gezorgd..met alle liefde uiteraard...
Sorry beetje lang verhaal geworden...
Maar moest het even kwijt