Advertentie | |
|
![]() |
||
Ik had zin om wat op te zoeken, al ken ik helemaal niks van Macintosh. Volgens mij zijn de twee mogelijkheden al genoemd, ofwel een router, ofwel een convertor. Beide kosten elk waarschijnlijk 2 à 3 keer zoveel als de huidige waarde van je Mac.
![]() Netwerkkaarten op RJ45 compatibel met die machine zijn volgens mij ook niet te vinden: - Een interne netwerkkaart zul je vast niet vinden aangezien ze voor deze specifieke Mac ontworpen moeten zijn. - Achteraan zou je ook een SCSI ethernetkaart kunnen aanschakelen. Vind maar eens een kaart dat die lage (SCSI is volgens mij helemaal niet backwards compatible)snelheid ondersteund enerzijds, en compatibel moet zijn met een ouwe Mac zoals deze, anderzijds. Al klinkt dit toch een beetje hoopvol: Citaat:
Verder zul je nog een hoop opzoekwerk moeten doen om te weten welke protocollen je moet installeren enzo...een moeilijke zaak dus. Aanvankelijk gaf ik je nog een kans aangezien voor sommige Realtek netwerkkaarten drivers voor Macintosh zijn uitgebracht, tot ik zag hoe oud je bak was. ![]()
Laatst gewijzigd op 15-09-2006 om 17:19. |
![]() |
||
Op de link van mijn vorige post is dat apparaatje te zien. Ik denk bijna dat dit is wat je zoekt.
http://cgi.ebay.com/Asante-Mini-EN-S...QQcmdZViewItem Citaat:
edit: Al is het maar ongeveer 6 euro ( ![]()
Laatst gewijzigd op 15-09-2006 om 18:43. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|