Sowieso is het niet echt een origineel onderwerp. Nou hoeft dat natuurlijk ook niet, ik bedoel: vertel mij maar eens wat wél een origineel onderwerp is. Het gaat erom dat je het op een originele manier probeert te verwoorden, en ik vind dat je daar niet zo goed in geslaagd bent. Je gebruikt heel veel abstracte woorden die hier eigenlijk niet zoveel zeggen, zoals eeuwig, schoonheid en gevoelens. Verder vind ik het gebrek aan interpunctie niet helemaal kloppen, sowieso omdat dit niet bepaald consequent gebeurt: de laatste twee strofes hebben wel weer een punt. Regels sluiten hierdoor ook niet zo goed op elkaar aan. Neem de derde strofe bijvoorbeeld: zonder regelovergang zou er simpelweg staan: stralend door de nacht ik sluit mijn ogen. Ik vind het niet de functie van een regelovergang (alleen) om er nieuwe zinnen van te maken, het staat gewoon niet mooi.
Ik vind
Dit is mijn verhaal,
in een ongesproken taal. ergens wel potentie hebben maar het komt op deze manier niet uit de verf. Misschien zou je iets meer kunnen doen met dat ongesproken taal?