Oud 29-11-2006, 13:10
juisterr
juisterr is offline
[QUOTE]The Dosh schreef op 28-11-2006 @ 21:52 :
Citaat:
Infern0 schreef op 28-11-2006 @ 20:33 :
Hier weer een hijack, mijn pc is ultiem langzaam.[/QUOT

1: CTR ALT DELETE
2: Prestatie
3: Als het hoger dan 30% is zonder dat je iets speciaals doet dan processen.
4: sorteer op cpu
5: kijk welke het veroorzaakt en als je niet kent beindigen en anders ff de naam hier dumpen.

Misschien dat dit het al is.

Dump ook spybot, spyware doctor en andere spyware troep en houd het bij 1-tje als Hitman pro, windows defender etc.. Spyware doctor is nogal slecht voor je pc heb ik vaak gehoord en die spybot doet vrij weinig vond ik

Voor de rest zie ik niks in je hjt log zo ff snel.
jij hebt er echt verstand van zie ik, elk forum voor antispyware kan je vertellen waarom je juist de schil van hitmanprul NIET moet gebruiken.
Defender vraagt een hoop resource, dus wel goed maar systeemvertragend. Spybot niet goed omdat hij niks vind , hij blokkeert ook een hoop maar dat merk je zeker niet
Advertentie
Oud 29-11-2006, 14:59
Elite!
Elite! is offline
Citaat:
juisterr schreef op 29-11-2006 @ 14:10 :
jij hebt er echt verstand van zie ik, elk forum voor antispyware kan je vertellen waarom je juist de schil van hitmanprul NIET moet gebruiken.
Defender vraagt een hoop resource, dus wel goed maar systeemvertragend. Spybot niet goed omdat hij niks vind , hij blokkeert ook een hoop maar dat merk je zeker niet
Ik vond hitman anders goed werken al vind ik windows defender beter en dat spybot vond ik de minste. Defender vraagt veel rescource maar dan heb je ook wat vind ik.
Oud 29-11-2006, 15:30
NuSuN
NuSuN is offline
Citaat:
The Dosh schreef op 29-11-2006 @ 15:59 :
Ik vond hitman anders goed werken al vind ik windows defender beter en dat spybot vond ik de minste. Defender vraagt veel rescource maar dan heb je ook wat vind ik.
hitman is nog te expirimenteel om mee te werken omdat het gewoon een verzamling programmas is. Als er dan een fout in hitman zit loopt het hele programma ook fout. Ik vind het een risico..
Met citaat reageren
Oud 29-11-2006, 18:10
juisterr
juisterr is offline
@ the dosh,

heb je trouwens gezien welke progjes er allemaal in de hitmanprulschil zitten??

ad -aware en verbazend spybot S&D, en nog veel meer. De meeste trials die na 30 dgn niet meer werken maar wel om updates gaan vragen. . Defender haalt trouwens alleen het uiterlijk vertoon weg ben ik bang. Dus de toolbar.

Ik persoonlijk en vele fora die spyware en dergelijke bestrijden zijn tegen HMP.

J
Oud 29-11-2006, 19:43
freyk
freyk is offline
Ach, eigenlijk vind ik dat het niet uitmaakt welk programma je nou gebruikt om rotzooi te verwijderen.
Iedere antispyware/virusprogramma werkt allemaal hetzelfde: ze controleren processen en bestanden met hun zelf-ontworpen definitielijst in de hand.
En als ze een proces vinden wat in hun lijst staat, geven ze een melding en vragen wat je ermee wil gaan doen.

Ik weet zelf ook dat de programma's die in hitman pro zitten (en andere bestaande programma's), die niet veel/weinig vinden + wel/niet/tegenbetaling/ verwijderen of gewoon gemeen doen.
Ook weet ik dat er tig andere programma's zijn, waardoor je door de bomen het bos niet meer ziet.

Mijn gedachte is: als de ene scanner ze niet automatisch kan vinden, dan vind de andere scanner(s) het wel.
Zo niet, dan doe je het handmatig.

Maar ja, hoe leg je (vanaf een afstand) aan leek uit hoe je handmatig/automatisch moet scannen en welke automatisch aangegeven bestanden hij/zij moet ruimen.
Daar ben ik te lui/heb geen tijd/zin/enz), dus raad ze aan om een combinatie van een aantal automatisch geconfigureerde en werkende scanners te gebruiken (en het liefste met een realtime scanner)
En dingen te installeren om de boel te voorkomen, logisch na te denken wanneer ze een vreemd iets proberen te openen, enz enz enz.

Laatst gewijzigd op 29-11-2006 om 21:28.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2006, 21:50
juisterr
juisterr is offline
Ik zal mij van verder commentaar onthouden daar mijn stelling inzake Hitmanprul overduidelijk is.

Ik kies de "moeilijke"weg want ik ben daar niet te lui voor.
Oud 29-11-2006, 22:01
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
juisterr schreef op 29-11-2006 @ 22:50 :
Ik zal mij van verder commentaar onthouden daar mijn stelling inzake Hitmanprul overduidelijk is.

Ik kies de "moeilijke"weg want ik ben daar niet te lui voor.
Het gaat heus niet over luiheid. Ben ik lui omdat ik me zelf helemaal niet bezig wil houden met spywarekes zoeken, virusjes verwijderen, firewall hier en rootdetector daar. Die dingen mogen op mijn pc staan, maar ik verwacht dat dat vanzelf werkt, dat ik me er niet mee hoe bezig te houden.

Hitman Pro zal ik waarschijnlijk nooit gebruiken, omdat ik het onzin vind om vijf programma's tegelijk naar rotzooi te laten scannen. Mijn redenering: als programma A het niet vind, zal het wel niet zoveel kwaad kunnen. Als het wel kwaad kan, zal het bij een volgende update wel mee verwijderderd kunnen worden.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten