Oud 27-12-2006, 21:46
stuitertje
stuitertje is offline
hoi mensen, ik weet dat er al veel topics zijn over vrienden zijn met je ex maar ik heb er een specifieke vraag bij dus vandaar dit nieuwe topic.

In het kort:
Ik heb een paar jaar een beste vriend gehad en dit is na een lange tijd ook mijn 'lover' geworden, dit is na 2 jaar uit gegaan en suprise suprise.. weg vriendschap.
Nu 2 jaar later is dit langzaam aan het terug komen, allebei onze relaties zijn nu uit en we hebben het heel gezellig als we elkaar spreken maar we weten allebei dat het nooit meer iets zal worden tussen ons qua liefdesrelatie, maar beste vrienden waren we heel goed

Nou mijn vraag:
Hoe kan ik nou zorgen dat we weer echt goede vrienden gaan worden en weer wat vaker af kunnen spreken zonder te veel druk op hem te leggen of hem te pushen? Ik wil hem niet afschrikken met te veel contact, maar te weinig zal de boel niet bevorderen denk ik.

Verder vroeg ik mij af wie er hier ervaringen op dit gebied hebben, en dit willen delen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-12-2006, 22:43
Verwijderd
Ik denk dat je zelf het antwoord al geeft. Gewoon leuke dingen doen, maar dan inderdaad zonder te veel van hem te verwachten. Dus als je elkaar spreekt is het leuk en als je elkaar even niet ziet is het ook prima.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2006, 23:07
Orpheo
Orpheo is offline
grappig, de meiden waar ik heel sterk mee bevriend ben, daar heb ik totaal geen romantische gevoelens bij...

ik zou t dus ook niet weten. gewoon eens wat afspreken, lekker zinloos ouwehoeren. dat soort dingen, dat werkt wel denk ik.
Oud 28-12-2006, 11:12
Nienna*
Nienna* is offline
In ieder geval moet je - denk ik - heel erg oppassen dat je hem en jezelf niet voor de kop stoot door opeens tóch weer verliefd op hem te worden.
Aan 'sorry' heb je dan niets - dan is het voorgoed over, vrees ik (als het niet wederzijds is, en daar ga ik van uit).

Ik heb ooit een vriend gehad en die jongen is nu mijn beste vriend, maar wij waren van tevoren geen beste vrienden.
Als jij vrede hebt met de manier waarop het uit is gegaan, er geen verwijten meer zijn en dergelijke, je hem niet meer ergens op aan kijkt, dan kun je weer vrienden worden.
Wij hebben een jaar nauwelijks contact gehad en het toen weer voorzichtig opgepakt. Eerst alleen verjaardagen van elkaar, toen samen naar een feestje, toen af en toe bij elkaar thuis en nu zijn we echt heel goed bevriend.
Gewoon voorzichtig aftasten, denk ik.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten