En wat is je save-strategie? Ram je gewoon om de haverklap op de quicksave of neem je de moeite om voor elk moeizaam moment en aan het begin van elke quest te saven, zodat je het altijd opnieuw kan proberen mocht het mislukken?
Ik ben vooral benieuwd naar hoe andere mensen hun saves noemen, aangezien ik zelf meestal heel flauwe dingen heb. Meestal gebruik ik het eerste woord of de eerste zin die in me opkomt, zo even uit m'n hoofd heb ik nu bij warcraft 3 een 'dit gaat best aardig volgens mij', een 'kuthumans', een 'je weet maar nooit wat er om die bocht is' oid, 'gespuis', en een serie van dingen als 'aiii', 'wat nu', 'wtf beesten', 'gn' etc. Die eerste reeks langere namen gebruik ik bijna nooit dubbel, de tweede reeds korte kreten zijn algemeen - de 'gn' is voor aan het begin van elke campaign, bijvoorbeeld, zodat ik altijd opnieuw kan beginnen. (Hm, ik bedenk me opeens dat dit heel nutteloos is want volgens mij kun je altijd opnieuw beginnen, maar goed eh ja.)
Bij games waar een quicksave op zit doe ik echt om de dertig seconden ofzo die quicksave, want ik ben altijd bang dat ik doodga en een heel stuk opnieuw moet doen, wat stomvervelend is. Natuurlijk ga ik nooit dood, maar goed, het gaat om het idee.
Dus, brand maar los ofzo en screenshots van je save-gedoe mogen ook want dat is gaaf.