Ik heb jullie raad echt nodig! Ik ben gisterenavond bij een vriendin en haar vriend (A) iets gaan eten. Daarna zijn we met vrienden van haar vriend (A) uitgeweest. Eén van die jongens sprak mij direct enorm aan maar ik ben van het schuchter type dus dat heb ik niet direct laten merken.
Ik heb me met mijn vriendin heel goed geamuseerd. Haar vriend deed dat met zijn bende vrienden ook

. Op een gegeven moment waren we al op de terugweg naar huis toen A zijn vriend (op wie ik een oogje heb) nog een smsje stuurde. Ik zei toen met een knipoog: "Zet er maar bij dat ik hem heel erg sympathiek vind". In plaats van het zo te formuleren heeft hij in een appart berichtje gestuurd: Nog speciale groetjes van één van ons drieën...
Ondertussen is het al de hele dag stil geweest. Ergens vind ik dit niet eigenaardig. We hebben ons elk met onze vrienden geamuseerd en niet erg veel contact gehad. Aan de andere kant wil ik dit niet laten rusten echt graag eens met hem afspreken. Laat ik dit best nog even rusten? Vraag ik dat gsmnummer en contacteer ik hem?
Enerzijds wil ik me niet te opdringerig opstellen. Anderzijds ga ik nog zelden uit doordat mijn vrienden zich ondertussen al "gesetteld" hebben en daar minder behoefte aan hebben. Voor mij lijkt dit een reden te meer om eens mijn stoute schoenen aan te trekken

...
Maar hij reageert zelf niet op dat smsje... Dus misschien moet ik daar al mijn besluit uit trekken? Of kan het ook andere redenen hebben?
Bedankt!
x