Hey allemaal,
Zoals jullie wel kunnen raden is dit een kloon account. De volgende vraag is echter wel serieus
Ik heb een maand of anderhalf geleden een herpes infectie gehad. Mijn vaste vriend dus ook, hij alleen van voren. Ik zowel van voren als van achter.
Affijn, brand is erger en een beetje jeuk is nog te redden. Wij wel aan de slag met zovirax en gewoon geheel onthouden voor twee weken, tot het helemaal over was.
Nu is de infectie dus (voor zover wij kunnen zeggen..) weg. Geen jeuk meer, geen pijn. Maar ik heb sindsdien last van pijn in m'n aars. Zodra hij bij me binnen probeert te komen, of ik met m'n vingers naar binnen ga. Voelt dit ontzettend pijnlijk. Ik heb ook het gevoel alsof de huid strakker staat, en dat 't pijn doet als ik wat verder uit elkaar probeer te trekken. Het heeft voor de rest niks te maken met ruwheid of iets dergelijks, want als ik last heb voelt hij er niks van. Dus droogheid heeft er niks mee te maken.
Ik hoop dat iemand hier wat mee kan, en anders word 't een tripje langs de dokter.