![]() |
|
Al wat ouder, maar ja ja, dit gaat-em helemaal worden!
![]() Maassen maakt carnavalshit - 11 jan 2007 In zijn programma 'Tegen Beter Weten In' kon je Theo Maassen het carnavalslied Lauwe Pis horen 'zingen'. Het was Maassens grootste wens om daadwerkelijk een liedje van deze tekst te maken, en daarom heeft hij samen net Fons Merkies en het zangkoor "de Kapotte Kontjes o.l.v. Ome Cor" de tekst omgezet in de carnavalshit (lettergreep naar believen te leggen) 'Lauwe Pis'. Download hier een preview van dé Carnavalskraker 2007. -Theo Maassen - Lauwe Pis Bekijk hier de 'acapella' versie uit 'Tegen beter weten in' -Youtube: Lauwe Pis Stukje 'Ze maken mij de pis niet lauw' ''Ze maken mij de pis niet lauw, het heeft tieten, zit te zeiken, 3 keer raden ... ja een vrouw! Ze maken mij de pis niet lauw, ik ben een beetje misselijk omdat ik het binnen hou. [.......] Amerika, het land van Bush ... dat is de president, het zijn de nieuwe nazi's al wordt dat door hun ontkend. Ze roeiden indianen uit, een volk kwam ten val, ja, er zijn nog indianen maar alleen met carnaval. [.......] Nee, dan de buitenlanders, wat zijn het er toch veel, dat heet dan met een mooi woord multicultureel; Nee, ik zeg niet dat het vol is want dan klinkt er straks een knal, en dat kan ik niet gebruiken want dan mis ik carnaval. Ze maken mij de pis niet lauw er zit ook wel wat bloed bij maar het meeste is cacao ze maken mij de pis niet lauw dat wijf dat moet niet zeiken zolang ik d'r onderhou.'' Topkerel.
|
![]() |
||
Citaat:
ik gun em de hit ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En idd, gewoon gunne. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het liedje zoals het was, met het hele verhaal van tevoren erbij 'Ik wil ook wat meer met liedjes. Het is, zoals ze in Frankrijk zouden zeggen, een chanson, een luisterliedje' etc. (ik weet niet meer precies wat 'ie allemaal zei) en met dat boekje, ín die show, zo vals als het was, het liedje zoals het tóen dus was, was niet meer te overtreffen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
(mocht je dit topic weer niet kunnen overslaan). |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Carnaval is gewoon ruig, alle metalheads en andere mietjes moeten gewoon maar in een kelder bij elkaar gaan zitten die dagen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
CARNAVALLUUUUUUUUUUUH |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
carnaval is gewoon tof, vooral in berrege http://www.vastenavend.nl/ ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|