Oud 10-03-2007, 20:34
-(L)-
Toen ik begon met rijlessen had ik een pakket genomen waar onder andere een ttt, praktijkexamen, theorielessen en praktijklessen in zaten.

Na 60 lessen mocht ik van mijn instructeur nog steeds geen TTT doen. Ik had destijds al een tijdje in de gaten dat ik 'aan 't lijntje werd gehouden', net als vele anderen met dezelfde rijschool. Na 65 lessen ben ik overgestapt naar een andere rijschool. Hier werd meteen ttt en examen voor me aangevraagd omdat mijn nieuwe instructeur vond dat ik goed genoeg kon rijden.

Inmiddels heb ik m'n rijbewijs ook gehaald (zonder nog meer onnodige nutteloze lessen). Alleen vraag ik me af of ik op m'n eerste rijschoolhouder kan afstappen voor 't geld van de TTT en 't examen. Hier heb ik tenslotte voor betaald ('t zat in 't pakket), maar ik heb 't nooit bij hem afgelegd.

Ik ga er van uit dat hij me niks hoeft terug te geven... Maar zeker weten doe ik 't niet. Kan iemand er meer over vertellen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-03-2007, 20:45
Poepkind
Poepkind is offline
Ik denk van wel, want je hebt een overeenkomst met hem afgesloten voor die TTT en Examen. Hij heeft wanprestaties geleverd, maar mischien had je hem eerst in gebreke moeten stellen? Ik zou zeggen van wel, maar hoe?
Oud 11-03-2007, 00:06
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Poepkind schreef op 10-03-2007 @ 21:45 :
Ik zou zeggen van wel, maar hoe?
"Geachte heer X, Bij deze stel ik u er van op de hoogte dat ik uw lessen als onvoldoende beschouw. Wanneer er na 65 lessen nog geen sprake is van vooruitgang beschouw ik uw lespakket als onvoldoende. Ik geef u daarom A aantal dagen om met alternatief B te komen zodat ik alsnog mijn rijbewijs kan halen voor de afgesproken prijs. Is dit onmogelijk, gelieve dan bedrag C voor de TTT en het examen binnen 14 dagen terug te boeken naar mijn rekening, nummer ......"
Oud 11-03-2007, 19:53
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
T_ID schreef op 11-03-2007 @ 01:06 :
"Geachte heer X, Bij deze stel ik u er van op de hoogte dat ik uw lessen als onvoldoende beschouw. Wanneer er na 65 lessen nog geen sprake is van vooruitgang beschouw ik uw lespakket als onvoldoende. Ik geef u daarom A aantal dagen om met alternatief B te komen zodat ik alsnog mijn rijbewijs kan halen voor de afgesproken prijs. Is dit onmogelijk, gelieve dan bedrag C voor de TTT en het examen binnen 14 dagen terug te boeken naar mijn rekening, nummer ......"
Hij heb zn rijbewijs al slimmerik Dit is dus in gebreke stellen en ik vraag me af of hij dit niet had moeten doen, want wat nu?
Oud 11-03-2007, 20:29
Verwijderd
Ik denk niet dat je veel kans maakt. Je hebt die rijschool namelijk niet in gebreke gesteld. Dus in feite heb je er zelf voor gekozen om geen gebruik te maken van de aan jou geboden service, dat is dan jou keuze.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten