![]() |
|
Wil je optreden in Amsterdam? Dat kan, ik ben namelijk programmeur van The Cave in hartje Amsterdam.
Enige wat je hoeft te doen is een gig fixen voor mijn band, dan gooi ik jou in de programmering (tenzij je band echt apenballen zuigt uiteraard). Een beetje het you scratch my back, I scratch yours-idee. Er wordt met de bands gespeeld voor 70% van de deuropbrengst, met een entree van 5 euro. Oftewel, hoeveel mensen jij meeneemt bepaald hoeveel je verdient. Dus, heb je interesse? Stuur me ff een pm of een emailtje op Snijer_tm@hotmail.com Ik zit zelf in A Change of Plan. Klik hier om naar onze myspace te gaan waar je onze nummers kunt beluisteren en bio kunt lezen. Let wel op, bovenste 2 nummers zijn het meest recent, en zelfs die al zijn een jaar oud. Binnenkort komt er een nieuwe ep aan met volwassenere nummers die opgenomen is in E-Sound studios (waar o.a. blof en The Gathering hebben opgenomen) Laatst gewijzigd op 12-03-2007 om 18:34. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Niet veel. Omkosten vergoed is een zeer grote plus maar zolang we ergens kunnen staan (met een lokaal bandje o.i.d. zodat er wel iets van publiek is. Hetzelfde kun je van mij verwachten bij je optreden in The Cave) zijn wij al dik tevreden ![]() Laatst gewijzigd op 12-03-2007 om 20:16. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Zoals gezegd: verder ontopic. De TS dus ook.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sonic Youth heeft er ook opgenomen trouwens ![]() Werkt Evert er nog? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Het paddo verbod wann | 277 | 14-04-2009 20:32 | |
Muziek |
Hardcore band zoekt zanger Verwijderd | 7 | 19-04-2006 13:21 | |
Muziek |
Muzikantendag 27 mei 2006 marleen19 | 19 | 10-04-2006 16:04 | |
Muziek |
22 mei: playroll, face tomorrow en Van Katoen! Rebirth Of Cool | 79 | 04-02-2004 13:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Beetje dagboek Vlooienband | 30 | 29-06-2003 18:25 | |
Liefde & Relatie |
mijn verhaal, tis uit, en toen werd ik ver**** Verwijderd | 17 | 17-07-2002 12:05 |