Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dusjcrib:
Wat je zegt is waar, en ik ben ook niet van plan mijn leven stil te gaan zetten. Ik weet alleen dat hij dit niet alleen kan doen, ik ken hem veel te goed, en ik heb dit iig ook gehad... en heb toen veelsteveel op het spel gezet en een heleboel dingen verknoeid... Ik wil gewoon niet dat hij dit ook doet. Hij vertelde me dat we nu niet samen kunnen zijn, maar dat hij dingen op wil losse, uitzoeken etc. En daarna met mij opnieuw wil beginnen.. Hij vertelde me dat hij uiteindelijk alleen met mij wil zijn.. zie dit snap ik niet, ik laat hem gewoon met rust... Dat wou ik al, maar de hele situatie dit weekend heeft hem ook echt niet geholpen.< Hij heeft me OOK verteld niet te hopen, nu dat zal ik dan ook niet gaan doen en ik probeer afstand van hem te nemen. Maar ik heb nog steeds geen face-to-face gesprek met hem gehad ( en jij waarschijnlijk wel met je vriend) en daarom is het voor mij zo moeilijk... Ach ik weet het ook niej meer... kvoel me alleen zo lusteloos.. ik snap hem echt wel... maar kan hij echt niet dat ene ding voor me doen.. ff irl met me praten? Dat is gewoon het enige wat ik van hem vraag nu.. verder niks. Ik laat hem met rust: ik bel niet, hij belde mij, op msn, hij spreekt me altyd aan... Tis dus niet zo dat ik achter hem aanloop |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() kweeniet... de reden dat jullie het niet snappen snap ik het ook niet.. dus daarom postte ik het hier.. of jullie maybe en anderekijk hadden |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Soms wel irri ohwja ontoppic: Om die reden dus doet hij voor 'canadees.doen' ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Naja, ik kan je verder niet echt meer advies geven.. Hij zal eerst voor zichzelf uit moeten zoeken wat hij nu wil, vervelend dat jij hier de dupe van bent.. Verder zal die maagpijn ook niet gelogen zijn hoor.. Ik liep ook al weken met buikpijn, zo'n knoop in je maag, van die zenuwenbuikpijn.. Hij vertelde je alleen de oorzaak niet ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De File Issun | 6 | 19-12-2009 09:39 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik hier nu mee?! lievemeid2 | 58 | 29-04-2006 08:49 | |