Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-07-2002, 15:14
Verwijderd
Njah,

Ik weet iig helemaal niet waarom ik dit hier neerzet maar ik moet het kwijt, ik heb het al aan vrienden verteld maar ik wordt helemaal gek van mezelf.
Vorige week woensdag hebben ik en mijn vriend het uitgemaakt, we waren aan de telefoon en we kwamen er zo op... en het gebeurde gewoon.
Twas meer hij dan ik, want ik wil hem helemaal niet kwijt.
Hij vertelde me dat hij de laatste tijd het gevoel had dat we stilstonden etc. HIJ vertelde me dat echt de enige bij wie hij wil zijn.. MIJ...
Maar dat hij zo lang tegen zichzelf gelogen heeft en de waarheid ontkend heeft over een heleboel dingen dat hij dat nu voor zichzelf moet uitzoeken, hij weet dat ik bij een heleboel dingen kan helpen omdat ik hem beter ken dan wie dan ook. Maar sommige dingen moet hij voorzichzelf uitzoeken.
Als hij eenmaal voorzichzelf alles op een rijtje heeft, wil hij opnieuw beginnen met mij. Maar anders, hij heeft me in een email uitgelegd wat hij uit een relatie wil, ( en ik wil precies hetzelfde...) Hij wil Joy, excitement, Mystery, en hij zei: Niet dat ik hem geen vreugde bracht maar dat hij hoopte dat ik snapte wat hij bedoelde.
Hij wil gewoon dingen doen, spontaan, gewoon naar het strand gaan of uren onder de sterren liggen praten.
De laatste paar weken was het telkens prachtig weer, en ik heb telkens op het punt gestaan om hem te vragen van ' zullen we een eind gaan wandelen' Maar ik durfde gewoon niet, omdat hij telkens zo sjaggereinig was, en zich niet lekker voelde, en de enige reden die hij mij gaf was dat hij last had van z´n maag. Terwijl hij eigenlijk verschrikkelijk met zichzelf in de knoop zat.
Enfin, we bleven vrienden etc. Ik mocht hem bellen als ik wilde etc. K´had nog gevraagd of ik hem zien kon maar dat vond hij geen goed idee *huil* Nouja.. ik heb alles voor hem over zolang ik hem kan houden als een vriend. Dus moet maar.
Enfin. Dit weekend is er dus iets gebeurd, tis een lang verhaal...
Mijn (EX)vriend heeft dus een tweelingbroer, en die had een vriendinnetje die hem heel veel streken geleverd heeft, zij komt daar nog steeds over de vloer... en ik heb haar gewoon verteld dat zij, die jongen zoveel pijn deed. meer niet.
Zij vertelde het dus aan een ex, van mijn (ex)vriend, die daar nog steeds over de vloer komt bij zijn moeder, en die heeft dus het hele verhaal aan zijn moeder overgebracht, verdraaid en vol leugens.
Vervolgens komt mijn (ex)vriend me vragen of ik dat gezegd heb (al die leugens) Natuurlijk heb ik dit ontkend en de waarheid verteld.. dus nouja.. hij zei dat hij me geloofde etc. En hij zei ook dat als ik dat daadwerkelijk gezged had dat wij voorgoed'over' waren... Maar ik heb dus niets van al die leugens gezegd. Hij zei dat hij me geloofde no matter what de rest zei. En vertelde me vervolgens nog waarom ik zo speciaal was voor hem, waarom ik zoveel beteken.
Hij vroeg dus dat meisje.. wat ik tegen haar had gezegd...
Hij wist vervolgens niet meer wat hij moest denken... Heeft mij geblockt op msn tot wij vertellen wie er liegt. T´meisje is hier geweest, we hebben lang gepraat, we zijn er uiteindelijk uitgekomen, zij heeft iets wat ik zei heel erg verkeerd opgenomen, en die ex, dat andere wicht heeft vervolgens de boel nog meer verdraaid. DIt heb ik gemaild... MIjn vriend heeft me ge-unblockt, hij belde me, hij geloofd me, en ik vroeg: vrienden? en hij zei ja...

Ik ben nu alleen echt bang waar de rest van het verhaal op uit draait, of zijn moeder mij geloofd, en of dit hele verhaal nog veel uitwerking zal hebben op wat er gaat gebeuren tussen mij en m´n (ex)vriend. Ik wil alleen het beste voor hem, maar ik denk niet dat hij ooit nog 'weer wil'. Hij mailde me, voor dit alles begon, om me te verzekeren dat hij echt niet zomaar ophield met van me houden, maar dat hij dingen voor zichzelf moest uitzoeken en daarna weer met mij wou beginnen, dat hij me miste en van me hield.
Tis alleen, als hij van msn gaat zegt hij 'ik moet weg, doei'
Als we ophangen zegt hij 'bye' Is het teveel om te zeggen 'bye hun'?
Ik snap dat hij geen I love you kan zeggen, maar moet het zo bot? Ik heb hem dus niet gezien sinds het uit is, en dit gaat mij niet zo goed, want iig moet ik hem zien want ik moet een face-to-face gesprek hebben.
Ik loop nu maar radeloos door het huis, voel me leeg en weet gewoon niet wat ik moet doen.
Wat moet ik doen? Ik laat hem deze week met rust, ik bel hem ms donderdag... hoeveel moeite me het ook kost.. Wat moet ik denken? Ik heb de hoop dat er ooit nog 'wij' zal zijn opgegeven... Hij zegt 'mischien' ik weet het niet meer...Hebben jullie iets van advies ofzo?
Ik vroeg hem of hij ooit nog wil, en hij zei eerlijk dat hij het niet wist.. maar dat snap ik niet. Als hij zichzelf weer op de rails krijgt... Als hij echt zoveel van me houdt als dat hij me verteld heeft... Waarom niet? Na verloop van (lange) tijd. IK heb gewoon nog nooit zo iemand gezien die echt zo´n goed iemand was maar die zoveel vern**¨* is door mensen. Hi is echt een topjongen. Dus ik wil hem sws niet kwijt als vriend.

[Sorry voor het engels en als mij nederlandse zinsopbouw wat belabberd is en voor evt. spellingfouten. En ja.. mijn vriend is Amerikaans], Sorry langverhaal...

liefs

Laatst gewijzigd op 16-07-2002 om 15:23.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-07-2002, 15:28
Verwijderd
Pfff, wat een verhaal. Heb het even vluchtig doorgelezen en heb er eigenlijk niet zoveel op te melden.

Ik begrijp hem niet echt, maarjah :/
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 15:29
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Pfff, wat een verhaal. Heb het even vluchtig doorgelezen en heb er eigenlijk niet zoveel op te melden.

Ik begrijp hem niet echt, maarjah :/
Wie of wat begrijp je niet?
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 17:57
Verwijderd
Jeetje, wat moeilijk allemaal..

Maar ik denk dat ik een beetje in de positie van je vriend sta. Kijk, hij houdt nog altijd wel van je enzo, maar moet met zichzelf een aantal dingen oplossen, hij heeft tijd en ruimte nodig voor zichzelf en wil op eigen benen staan even, maar hij houdt nog wel van je. Nu kan hij daar echter niets mee. Dit is voor jou natuurlijk heel moeilijk te begrijpen, hij houdt van je, waarom kan het dan niet met jou maar moet het daarvoor uit zijn? Maar ja, als hij dit zo voelt is dat het beste.

Maar nu is het ook zo dat hij natuurlijk niet wil dat jij eeuwig op hem gaat zitten wachten en evt. valse hoop krijgt, daarom het botte gedag zeggen. Omdat hij je geen dingen in je hoofd wil stoppen die ms helemaal niet waar zijn, snap je?

En dan dat hij niet weet of hij later weer wat met je kan beginnen. Hij weet natuurlijk niet hoe hij in het leven zal staan als hij alles voor zichzelf heeft opgelost en ook niet hoe lang dit zal duren. Hij weet niet hoe hij zich dan zal voelen en wat hij dan zal willen, want dingen zullen dan veranderd zijn. Hij kan jou dus geen zekerheid geven ergens over, omdat hij het zelf ook gewoon niet kan weten. Het voelt voor hem nu niet goed, dan is het moeilijk te bepalen of het later wel weer goed zal voelen..

Wat ik in jouw schoenen zou doen is proberen afstand te nemen van je vriend. Probeer hem tijd en ruimte te geven maar jezelf ook. Je valt nu in het gat van de gewoonte je vriend vaak te zien enz enz. Dat is iets waar je aan moet wennen, dat dit niet meer zo is, maar hier lijkt mij afstand voor nodig.. Als jij en je vriend nog vrienden willen blijven zul je dit denk ik opnieuw op moeten bouwen, een vreindschap.. waarbij je elkaar niet ziet als exen, maar gewoon als vrienden kunt zien.. Ook hiervoor moet je eerst over je gevoelens heen komen..

Het is onmogelijk voor jou om je leven stil te zetten in afwachting van zijn belissing, daar wordt je alleen maar ongelukkig van, dus lijkt het me beter als je doorgaat en je neerlegt bij de huidige beslissing..

Heel veel sterkte in ieder geval!!

xxx Kim
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 19:25
Sincerely yours
Sincerely yours is offline
Jullie zijn nu uit elkaar, dus waarom moet hij dan "bye hun" zeggen, dat is compleet ongepast. Hij moet jouw verlangen voor terug een relatie toch niet sussen door komedie te spelen, maar hij mag je niet aan het lijntje houden.

Nu die hele toestand met de ex, van de ex van de tweelingsbroer enzo...daar snap ik nix van en wat is eigenlijk je vriend zijn probleem? Waarom kunnen jullie er samen niet door?
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Sincerely yours schreef:
Jullie zijn nu uit elkaar, dus waarom moet hij dan "bye hun" zeggen, dat is compleet ongepast. Hij moet jouw verlangen voor terug een relatie toch niet sussen door komedie te spelen, maar hij mag je niet aan het lijntje houden.

BYe hun is een algemeen gezegd, ik zeg het tegen iedereen en hij ook.... DUs waarom niet tegen mij, dat vraag ik me gewoon af... Het is helemaal niet compleet ongepast. Ik verlang niet naar een relatie met hem want ik weet dat het niet kan...
ZIjn probleem is dat hij teveel dingen heeft waar hij over na moet denken en het even niet meer aan kan.
Hij heeft tijd nodig, zie dat snap ik wel...

En dat hele verwarrende verhaal over al die exen.. mijn punt was gewoon... EEN ex van mijn 'vriend' Heeft leugens verteld...
Daardoor was het dit weekend even hel, maarr tis inmiddels opgelost... ik ben alleen bang dat dit ook een effect zal hebben op 'ons'
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 19:53
Verwijderd
Dusjcrib:

Wat je zegt is waar, en ik ben ook niet van plan mijn leven stil te gaan zetten. Ik weet alleen dat hij dit niet alleen kan doen, ik ken hem veel te goed, en ik heb dit iig ook gehad... en heb toen veelsteveel op het spel gezet en een heleboel dingen verknoeid... Ik wil gewoon niet dat hij dit ook doet.

Hij vertelde me dat we nu niet samen kunnen zijn, maar dat hij dingen op wil losse, uitzoeken etc.
En daarna met mij opnieuw wil beginnen..
Hij vertelde me dat hij uiteindelijk alleen met mij wil zijn.. zie dit snap ik niet, ik laat hem gewoon met rust... Dat wou ik al, maar de hele situatie dit weekend heeft hem ook echt niet geholpen.<

Hij heeft me OOK verteld niet te hopen, nu dat zal ik dan ook niet gaan doen en ik probeer afstand van hem te nemen. Maar ik heb nog steeds geen face-to-face gesprek met hem gehad ( en jij waarschijnlijk wel met je vriend) en daarom is het voor mij zo moeilijk...

Ach ik weet het ook niej meer... kvoel me alleen zo lusteloos.. ik snap hem echt wel... maar kan hij echt niet dat ene ding voor me doen.. ff irl met me praten? Dat is gewoon het enige wat ik van hem vraag nu.. verder niks. Ik laat hem met rust: ik bel niet, hij belde mij, op msn, hij spreekt me altyd aan...
Tis dus niet zo dat ik achter hem aanloop
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 20:24
QQQ
QQQ is offline
Sorriej dis messchien een domme vraag maar wat de f*ck is bye hun????
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 20:49
Verwijderd
Citaat:
QQQ schreef:
Sorriej dis messchien een domme vraag maar wat de f*ck is bye hun????
bye honey .. ofzo
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 20:54
Verwijderd
uh.. tsjah weettikveel... ik woon hier ook maar...
is gewoon een vriendelijke manier van dag zeggen? zeg je tegen vrienden.. niet tegen mensen die je vaag kent maar gwoon tegen vrienden enzo... stomme canadezen ook
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 20:57
Verwijderd
Citaat:
sweetsterretje schreef:
Wie of wat begrijp je niet?
Je (ex)vriend .. overal omheen draaien (zeggen dat hij maagpijn heeft) en afstand doen, terwijl hij beweert dat jij de enige bent e.d.

Is tegenstrijdig..
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 20:58
Verwijderd
Citaat:
sweetsterretje schreef:
uh.. tsjah weettikveel...
Je zegt in feite 'dag schatje / lieverd'
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 21:04
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Je zegt in feite 'dag schatje / lieverd'
Ja... maar twordt niet zo gebruikt. sbest wel vaag iig.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 21:06
Verwijderd
Citaat:
sweetsterretje schreef:
Ja... maar twordt niet zo gebruikt. sbest wel vaag iig.
Valt best mee hoor .. ze zijn alleen iets gezelliger in Canada als hier in Nederland
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 21:06
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Je (ex)vriend .. overal omheen draaien (zeggen dat hij maagpijn heeft) en afstand doen, terwijl hij beweert dat jij de enige bent e.d.

Is tegenstrijdig..
Laatste paar weken wastie beetje uit zn hum en de enige reden die hij me gaf was zn maag... nu is de waraheid er wel uit. gelukkig... maar hij draait idd nog een beetje om de feiten heen... Ik weet dat hij van me houdt, maar hij is nu ook niet op alle fronten echt goed bezig. Najah. Dusjcrib heeft wel gelijk, maar niet helemaal...
kweeniet... de reden dat jullie het niet snappen snap ik het ook niet.. dus daarom postte ik het hier.. of jullie maybe en anderekijk hadden
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 21:09
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Valt best mee hoor .. ze zijn alleen iets gezelliger in Canada als hier in Nederland
uh.. heel offtopic: Da´s helemaal waar wel veel fastfoodtroep hier sniej gezond . Hehehe, mensen zijn hier ook best vriendelijk.. 'hi how are you.. blahblahblah'
Soms wel irri
ohwja ontoppic: Om die reden dus doet hij voor 'canadees.doen' vrij bot.. mjah
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 09:08
sas_andrea
sas_andrea is offline
Citaat:
******** schreef:
Marc en zijn conclusies...
Oud 17-07-2002, 12:05
Verwijderd
Citaat:
sweetsterretje schreef:

Laatste paar weken wastie beetje uit zn hum en de enige reden die hij me gaf was zn maag... nu is de waraheid er wel uit. gelukkig... maar hij draait idd nog een beetje om de feiten heen... Ik weet dat hij van me houdt, maar hij is nu ook niet op alle fronten echt goed bezig. Najah. Dusjcrib heeft wel gelijk, maar niet helemaal...
kweeniet... de reden dat jullie het niet snappen snap ik het ook niet.. dus daarom postte ik het hier.. of jullie maybe en anderekijk hadden
Kheb het idd face to face uitgemaakt met mn vriend en gister heb ik hem weer gezien.. Vanavond zie ik hem weer omdat hij gaat optreden met zijn band hier in Amsterdam en daar ga ik heen. En morgen zie ik hem weer omdat hij dan eveb alle spullen die hier nog liggen komt halen..

Naja, ik kan je verder niet echt meer advies geven.. Hij zal eerst voor zichzelf uit moeten zoeken wat hij nu wil, vervelend dat jij hier de dupe van bent..

Verder zal die maagpijn ook niet gelogen zijn hoor.. Ik liep ook al weken met buikpijn, zo'n knoop in je maag, van die zenuwenbuikpijn.. Hij vertelde je alleen de oorzaak niet
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten