![]() |
|
Hebben jullie dit ook gezien vanavond? een meisje van 18 jaar voor 10 jaar gevangen op de dominicaanse republiek..
het was best heftig! http://www.google.nl/search?hl=nl&q=...jnenburg&meta= |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en voor de rest eigen schuld ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Magical thinking Het is niet best gesteld met jou jongen ![]()
|
Verwijderd
|
Ja, sneu. Ik heb die docu niet gezien. Maar als haar familie is bedreigd en ze zag geen andere optie, dan vind ik 10 jaar geheel onterecht. Domme Dominicaanse rechters.
Wat een verschil trouwens : Vroeger: http://www.brabantsdagblad.nl/multim...te_430349h.jpg Nu: http://www.ad.nl/multimedia/archive/...rg_108228h.jpg |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Dat houdt ook in dat wie zich in laat met hardcore criminelen die drugs smokkelen de volle mep daarvoor moet krijgen. Als iemand voorsteld om die loverboy een nekschot te geven ben ik daar overigens ook voorstander van. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
95% kans dat het klopt wat Supreme Dutch zegt dus.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
http://www.cbs.nl/nr/rdonlyres/74b6d...onitor2006.pdf (pagina 253)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 17-05-2007 om 16:21. |
![]() |
||
Citaat:
![]() (Fok/SBS is niet echt een betrouwbare bron, maar ach, voor wie het lezen wilt: http://frontpage.fok.nl/nieuws/66974 ).
||
Citaat:
Ik weet niet hoe de zaak zit, dus zal ik me daar ook niet over uitlaten, maar ik zou wel kwijt willen dat justitie het slachtoffer vaak uit het oog verliest en nogal neigt naar het creëren van slachtoffers, zowel in de persoon van de dader als het slachtoffer. Ik zou dan ook eerder zeggen dat de vrouw hier in kwestie eerder slachtoffer dan dader is. Daarenboven halen zo'n belachelijk zware straffen niets uit. Men moet een aantal factoren mee in rekening brengen. Kans op recidive, peak-end ervaring, criminogene behoeften e.d. Men moet dit nu niet gaan lezen als "Schaf alle straffen af, want het haalt toch niets uit!" |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Wel zou ik ze gewoon laten begaan. Nederland heeft al de naam drugsland te zijn, en als Nederland ook nog eens gaat lobbyen tegen straffen die elders als mild worden gezien dan wordt dat helemaal erg. 80% van de Nederlanders in buitenlandse gevangenissen zit daar wegens drugssmokkel.*
||
Citaat:
Ik wil slechts zeggen dat het een heleboel bijkomende problemen bij het slachtoffer creëert. |
![]() |
||
Citaat:
Er zit ook een goed deel eigen verantwoording in. Ga je naar Singapore met een pak coke, dan weet je van tevoren dat je kop eraf gaat als je gepakt wordt, omdat ze in de dictatuur van de 5 C's niet veel met smokkelaars op hebben. Kijk je naar een geval als de Hennys in Turkije, dan kan je daar eventueel nog over praten omdat die van niets wisten en te stom waren om mogelijkerwijs iets te vermoeden. In dit geval wist Pijnenburg waar ze aan begon, en wat het risico was. Aangezien dat haar schuld bevestigd en het buiten Nederlandse jurisdictie valt is daarmee ook direct de kous af.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Amsterdam heeft een piek gehad in het aantal loverboys van Turkse afkomst. Dat komt omdat ze de bende die de prostitutie daar voor een deel beheerste (reportage over ze voor hun arrestatie stond een paar jaar terug in M magazine) opgerold hebben. Daarom ontbraken er in Amsterdam ook bijvoorbeeld pooiers uit Oost-Europa, destijds hebben de Joegeslavische maffia en die Turkse bende een oorlog uitgevochten, die de Joegoslaven verloren. Maar de trend is op zich niet gek hoor. Het is vooral een fenomeen van grote steden om mee te beginnen. Machocultuur speelt een grote rol in het voortbrengen van loverboys. Opvoeding natuurlijk, praktisch absente ouders zijn een vereiste.. Hechten aan rijkdom en minder hechten aan de manier waarop die vergaard wordt.. Allemaal fenomenen die in de Marrokaanse hangjongerencultuur het sterkst voorkomen. De rest is doodsimpele oorzaak-gevolg.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|