![]() |
||
Citaat:
![]() maar goed ik kan me voorstellen dat jij hier mee zit, en ik zou je zelf neits anders kunnen aanraden dan er grondig met hem over te praten en ook jouw kant van het verhaal laten horen en dan samen een oplossing zoeken...
|
![]() |
tja. ik denk niet dat ik het dom vind. Als hij serieus ervan overtuigd is dat hij zelf geen kinderen wilt is het wel een goeie oplossing voor makkelijk veilige seks.
Ik zou het zelf ergens jammer vinden als ik zelf kinderen zou willen (wat niet het geval is), maar proberen te respecteren aangezien je iemand niet tot kinderen kan dwingen als diegene echt niet wilt.
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
Zoiets is meestal nog wel repareerbaar... Dus echt zo dom in dat nog niet.
En anders kan hij nog altijd vlak voor de operatie nog snel eens naar de spermabank gaan... ![]()
|
Verwijderd
|
Ik zou het hem toch afraden. Mijn ouders hebben dat ooit ook gedacht, dat ze nooit kinderen zouden willen, maar ze zijn toch overduidelijk van gedachten veranderd
![]() Ow jah, d'r is een heel goed argument om wel kinderen te nemen: Als niemand meer kinderen wil krijgen omdat de wereld zo slecht is, voor wie wil je dan vechten om de wereld beter te maken? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn vader heeft zich ook laten steriliseren. Dat hebben m'n ouders samen besloten. Ze hebben 3 kinderen blijven voor de rest van hun leven bij elkaar (najah je hebt natuurlijk nooit die garantie) en ze willen gewoon niet nog meer kinderen. That's it
Dit vind ik een prima reden om te beslissen of je je wilt laten steriliseren of niet. Andere redenszijn er voor mij eigenlijk niet. Je kan het hem inderdaad neit verbieden. Maar heb je jouw mening eigenlijk al aan hem verteld? begrijpt hij jou niet? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Dat is dan heel dom van hem, zo'n operatie is bijna niet onomkeerbaar. Je zult ook later niet zo gauw een vriendin vinden die geen kinderen wil, dus dat moet dan wel een schok voor ze zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en dat is toch niet iets waar snel aan wordt gedacht denk ik... als hij geen kinderen wil en vrouw wel en hij is gesteriliseerd en vrouw weet dat niet dan zit hij vooral in het begin gebakken... - zo opvallend is het ook niet... 1 op de 7 paren heeft moeite met kinderen krijgen. En dokters hebben doktersgeheim... Maar langer dan 10 jaar werkt dit denk ik niet
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Castreren: een man of mannelijk dier onvruchtbaar maken door verwijdering van de zaadballen Steriliseren: mensen of dieren onvruchtbaar maken door operatief ingrijpen of door bestraling
||
![]() |
Citaat:
Ach ja. Ik heb ooit de castratie van een paard meegemaakt. Is best luguber en de dag erop namen we die ballen mee naar school in de handschoen van de dierenarts. Nou die lekte dus ![]()
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Stelling sterilisatie/castratie Volk | 7 | 25-09-2010 22:55 | |
Seksualiteit |
Sterilisatie Orpheo | 69 | 20-07-2008 21:38 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Psychiatrie achter de Holocaust - Waarheid? ScienceJapan | 20 | 20-01-2007 15:26 | |
Flora & Fauna |
Kat gesteriliseerd, problemen met andere kat Saarah | 2 | 05-01-2007 13:52 | |
Flora & Fauna |
castratie of sterilisatie kater? noukiester | 12 | 04-05-2005 15:53 | |
Flora & Fauna |
sterilisatie ongedaan maken? Zazoo | 4 | 04-12-2003 09:21 |