Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, dat zou eigenlijk zo moeten zijn, maar ik kan die andere gedachten (van wat andere mensen denken) zo moeilijk uitschakelen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk onder andere dat anderen denken: - "Doe dat eens ergens anders." - "Gatverdamme doe eens niet zo vies." - "Get a room." ![]() En het slaat waarschijnlijk ook allemaal nergens op, maar toch zit dat allemaal in mijn hoofd. En nee, ik heb geen ambitie om in de politiek te gaan ofzo. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Toen kon ik me door zo'n situatie dus niet meer inhouden... Mss storend voor anderen, maar ik begrijp nu dus wel waarom mensen zoiets doen... Ik vind echter dat de trein gewoon weg moet gaan als een stelletje, of meerdere stelletjes te lang blijven kleffen.... Zoenen is dan oké, maar dat moet niet ten koste gaan van anderen....
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
he bah wat een schapengedrag
||
Citaat:
Die sfeer daar is heel anders. Daar heb ik er wel behoefte aan. (soms) In een supermarkt e.d niet. Ik tongzoen niet in openbare plaatsen omdat ik daar geen zin en behoefte aan heb. Maar ik wou gewoon zeggen dat heel veel mensen tijdens het uitgaan wel zoenen, en verder ook niet. |
![]() |
||
Citaat:
je kunt elkaar beter neersteken, dan zie je nog wat van het concert hihihihoehoe!!!21!
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Seksualiteit |
Sekshoroscopen! Elister | 81 | 14-07-2004 16:27 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |